Sayfalar

1 Mart 2013 Cuma

rüya

dün mutfakta yemek hazırlarken - böle diince pek havalı oldu len kıytırık bi makarna haşlarken deseydim aynı tepki olmicaktı sanki - ne diyodum, yemek hazırlarken hani filmlerde dizilerde olur ya adama bi flashback gelir kamera hooop gözbebeğeene girer beynine akar hah bana da tam öle oldu! flaşbekim geldi!

seneler seneleeeer önce..16 - 17 yaşlarındayken..babannemin evindeyim..bi gün bi rüya gördüm..hamileymişim yetmemiş bi de doğuruyomuşum o da yetmemiş kucağımda bi velet ile "kendi" evime giriş yapıyorum..evin her yerinde hoşgeldin falan diye yazılar süsler var..amaan ne gerçekçi bi rüyaydı hala hatırlıyorum..hatta uyanınca hamile miyim lan ben?! diye kalakalmıştım..e ne de olsa french kiss sonucu hamile kalacağına inanan bi nesiliz!

şimdilerde sanki o rüya gerçek oluyo gibi..

yarın dohtor randevumuz var..kese göründü ama içinde bi oluşum yoktu son gidişimizde..6+2 haftalık hamileyim internet dayıya göre..umarım yarın kesenin içinde bi mercimek görürüz.....

duydun mu düdük??

6 yorum:

ferulago dedi ki...

Ne güzel bir haber bu. Kan değerleri ne diyor peki? Mercimekten başka kalp atışı da duyulur artık yanlış hatırlamıyorsam İyi haberler duyarız umarım :)

pelin dedi ki...

kana bakmadı benim dr ya..hep ultrasondan bakıldı..ben çok erken fark ettim..regl olacağım gün bişi dürttü test yaptım :) geçen h.sonu gittiğimizde sadece kese vardı..bakalım şimdi ne olacak?!

Seyhan dedi ki...

pelin nasılsın bebiş nasılmış ...

pelin dedi ki...

bebiş iyi :) kalbi var atıyo :) sanırım artık inandırıcı olmaya başladı :)

Seyhan dedi ki...

süper düdük size el salladı yani :)

pelin yorum yazarken kelime doğrulama soruyor onu kaldırsana ya çok zor oluyor valla :)

pelin dedi ki...

nası kaldırılıyo ki?! dur kurcalayayım biraz..