Sayfalar

19 Mart 2013 Salı

sersem gebe!

insanlar: çocuktan sonra işe devam edecek misin?
ben: tabii ki devam edicem..allah korusun dünyanın binbir türlü hali var, bakıma muhtaç bi çocuk olmadığı sürece çalışcam.....

ben: kocca ya  ilerde kardeş yapar mıyız acaba biz bu düdüğe? ama çok paramız olursa ve para kıçımıza batarsa diyorum....
kocca: olabilir, bakarız..allah korusun belki de mecburiyetten kardeş yapmamız gerekir, bilemeyiz böle şeyleri..

ben: ühühühühüü ben böle şikayet edip duruyorum ama ya bu çocuk orada mutlu diilse, ya bi sorun varsa, ya bakamazsak, napcaz biz ühühühühüü
kocca: off saçmalama aşkım..çok sersemsin!
ben: sersem diilim ben anayım anaaa! sersemin koccası! ühühühühü


ulan bu nedir yaaa! her gün ama her allahın günü sağlıklı mı? eli ayağı düzgün olacak mı? ya böle olursa ya şöle olursa? diye diye kafayı yicem..lan daha doğmamış çocuk için bu kadar endişelenmek niye?! varlığını bile hissedemiyorum henüz?!

kim soktu lan beni duruma? şimdiden paranoyak oldum! doğunca dünyayı dar etcem çocuğa herhalde!


Hiç yorum yok: