Sayfalar

18 Mart 2013 Pazartesi

gebeyim gebesin gebe........

cumartesi günü düdüğü gördük..baya baya büyümüş 2 cm olmuş! O_o

fasulyeye benziyo..gövdesinin iki yanında kanatlar var onlar kol olacakmış! yahu hala bana bi ilginç geliyo nerden nereeeye gelmişiz peh peh peh.....

kalp sesi de bi komik..dıngıdıngıdı falan gibi bişi hatta bu dıngıdıları hızlı söyleyip arkasından ooo macarena! aa derseniz daha da bi anlamlı olabiliyo! neticede dakikada 180 basan bi düdüğüm var! ^_^

bugün 8+6 olmuşuz..yarın dokuz yani..ay kafam karışıyo..şimdi mesela 9+1 olunca aslında 10 haftalık mı hamileyim yoksa 9 haftalık mı?! karman çorman bi işler bunlar.....

anaaam dün belim bi tutuldu yürüyemedim lan resmen! hiç bu kadar canım yanmamıştı belim yüzünden..

bugün de bi keyifsizim.....içimden hiçbişi yapmak gelmiyo..

kiloyla ilgili olan bütün esprilere gıcığım! valla fena alınıyorum..ağlıyorum falan..yani tamam kiloluydum ama daha önce veririm lan ben görürsünüz diye atarlanabiliyodum ama artık o şansım yok..bi de üstüne daha da alacağımı bilmek geriyo beni! kilo hakkında ileri geri konuşan densizleri çok pis tepelerim!

life of pi'yi izledik..güzeldi..siz de izleyin..sonunda çocuk kurtuluyo aslan da doğaya dönüyo..oh sonunu da söledim rahatladım!

bi sonraki randevu 13 nisanda bilogcan..o zaman kolu bacağı olacakmış görecekmişiz..bak o heyecanlı işte! bu ikili test ne onu araştırayım ben..

ananın midesini bulandırmasana be çocooouuumm!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok: