Sayfalar

20 Mart 2013 Çarşamba

anılaaar şimdi gözümde canlandılaar!

bugün hiç doğru düzgün midem bulanmadı..neden acaba? bi yerlerde mide bulantısı varsa bebek iyidir diye okumuştum, keyfim kaçtı bak şimdi?! sanki bulandı bi ara ama..piskolocim yerlerde bilogcan!

sabah bi ara aklıma geldi..ulan ben kocca askere giderken ne ağlamıştım! içim dışıma çıkmıştı..ve o dönene kadar da hep ağladım..vallahi bilogcan..herkes askerliği aras diil sen yapıyosun demişti..abicim bi de adam tuttu izmir de askerlik yaptı! merkezde..ohhh kekaaa! vay ağlayana yani!!

yine gitsin yine ağlarım!

peki sen bizim nası tanıştığımızı biliyo musun?

seneeeee 2005..chp'nin bi yılbaşı kokteyli..uzaktan ama çoook uzaktan ben aras'ımı gördüm..yanımdaki arkadaşıma "bak ben şurdaki ekose gömlekli çocukla evlencem" dedim..güldü tabii..manyak la bu dedi geçti bence!

aradan bi kaç gün geçti..bayram oldu..benim bi arkadaş bayramlaşmaya ile gitcem gelcen mi dedi..ben de ne hikmetse belki sonra taksimde takılırız umuduyla herhalde atladım hemen he olur diye..anaaam ile bi gittik benim ekoseli orda! meğer gençlik kolu saymanıymış! tanıştık..aras - pelin, pelin - aras...

sonra kurultay oldu..hani şu sarıgülün aday olduğu..toplandık gittik..aaaah aaah bilogcan görcektin kurultayda adamın kıçından ayrılmayan bi adet kişi: ben! aras'ın telefonunun şarjı biter hooop ben telefon veririm, aras'ın yanındaki koltuk boşalır hooop ben bi dinlenim olurum! en bombası da otobüste yanımdaki arkadaşımı ben uyucam diye kovalayıp aras'ımın yanıma gelmesini beklememdi! geldi lan tabii ki de! ne sandıydın!!!!

sonra da bugünlere geldik işte..hiç arkadaş olmadık..bizim niyetimiz baştan bozuktu! :)

aras'ımın dediğine göre o beni daha önce görmüş..haydarpaşa eyleminde..yani o kokteyle gelmesi tesadüf diildi sanırım! O_o

8 sene olmuş ya la! 8 senee...piyuuu! aşktan aklımızı kaybetmedik ya buna da şükür!

bu düdük tam bi aşk meyvesi bilogcan..planlı programlı da diil zaten.. :)

geçen gün ama sen bana çok anlayışlı davranıyosun diye omzunda ağladım koccanın..

dün de bişi yaptı..dedim ki kendi kendime süpriz tepeden inme bi bebekte bana böle davranıyorsa, istediği anda gelecek olan bebekte kim bilir neler yapardı?! sanırım beni iyiden iyiye pamuklara sarardı! ^.^

herkes doğacak çocuğu için biçok dilekte bulunur sanırım....başta da sağlık..sağlıklı ama çok sağlıklı olsun..bi de bizim kadar aşık olsun.....

off off akşam da anacım bize bayramoğlu'nda döner ısmarlicakmış! ağzım sulandı laaan! sen daha kavacık bayramoğlu dönere gitmedin mi yoksa bilogcan! git git çabuk git!

midem de hala bulanmıyo ki yaaa!!!!!!!


Hiç yorum yok: