Sayfalar

27 Şubat 2013 Çarşamba

moda

bilogcan sana daha önce de sölemiştim ben zibilyon tane bilog takip ediyorum diye..o zaman dekorasyon biloglarının dedikodusunu yapmıştık şimdi sıra moda biloglarında!

abicim vallaha da billaha da anlamıyorum her daim nası bu kadar bakımlı olabiliyolar?! benim yüzüne bakmayacağım mintanları geçiriyolar üstlerine hatunların bi çoğunda on numero oluyo..bi de üstüne üstlük hepsi zayıf bunların, çocukları olsa bile zayıflar!

mesela pazar kahvaltı keyfi demiş ablam..bakıyom giysilere topuklu ayakkabılar, şık kıyafetler, saçlar fönlü, makyaj yapılmış, barış manço gibi yüzbinmilyon adet takı takılmış..ne o kahvaltı..pazar rahatlığı, rehaveti falan diyo bi de! yahu beni de koccam çıkarıyo kahvaltıya ama biz gariban normal vatandaş olduğumuz için kot+spor ayakkabı+sadece çapakları temizlenmiş göz+gelişigüzel toplanmış saçlar olarak iştirak ediyoruz..

sonra bunlar çeşitli "event"lere katılıyorlar..etkinlik diyeni vuruyolarmış diye duydum ama doğru mu bilmem bilogcancım..allahım sanki "event"e diil de cumhurbaşkanının resepsiyonuna katılıyolar! hayır katıldıkları da ya bi butik açılışı ya da kıytırık bi makyaj malzemesi tanıtımı..

sonra canım benim (yazar burada ayaklarını da kıçının altına almak suretiyle en rahat dedikodu pozisyonunu aldı)..ne diyoduk..sonra canım benim bunların yedikleri içtikleri de bi garip..mesela cupcake yiyolar..ama öle senin benim yediğimiz gibi diil üzeri süslü müslü..bi de makaron..makaron yemeyeni de vuruyolarmış! mesela bu "event"lerde masa hazırlıyolar..üstüne bi tabak kapkeyk, bi tabak makaron, bi de çubuklu çikolata koyuyolar bizim bu ablalar da hemen yorumu yapıştırıyolar "ikramlar süperdi, hele ki lezzetleri.." ulan adamlar sizi üç beş süslü kek, renkli badem ezmesi ve kıçına çubuk takılmış çikilopla kandırmış siz hala süper diyosunuz!

bi de bunların kullandığı kalıp cümleler kelimeler falan var.."aşk yaşıyorum/yaşadım/yaşayaydım iyiydi" , "sonuçtan memnun kaldım" , "outfit postu" , "arm party'me yeni bileklikler ekledim" , "ıvır zıvır bla bla beni çok mutlu etti" , "cart curt mutluluğu" vs. vs. içim darlandı yazarken vallahi!

bi de bu ablalar bişiyi bi anda pek bi övmeye başlarlar..ama öle böle diil sanki dünyanın en muhteşem bilmemkaçıncı harikasını keşfetmişler gibi! hoop bi bakarsın o övdükleri zımbırtı onlara hediye olarak gelir! (evet bunu kıskanıyo olabilirim!)

ay bilogcan vallahi darlandım şekerim..zaten önünde sigara kahve olmadan dedikodunun da zevki olmuyo..

Hiç yorum yok: