Sayfalar

28 Mart 2013 Perşembe

pisipisikopatım billah yaparım!

çocukken kardeşim, arkadaşlarımız ve ben ghost bustercılık oynardık..onlar erkekler yaa takarlardı babamın yurtdışından getirdiği kalıp gibi çantaları omuzlarına, bi de alırlardı ellerine elektrik süpürgesini hooop hayalet avcısı olurlardı..ben mi napardım? tekli koltuğun arkasında elimde oyuncak bebeğim onu korurdum hayalet igor'dan! bebekte filmdeki oscar işte lan keltoş olan! ulan bizimkiler daranarandarandarararan diye meşhuur hayalet avcıları müziği eşliğinde salonda maceradan maceraya atlarken ben salak gibi ebleh gibi koltuğun arkasına yavrıma bişi olmasın igor onu çalmasın diye ağlak ağlak kurtarılmayı beklerdim! salaktım ben çocukken hep diyorum!!

benim ilk sinemada izlediğim film arabeskmiş..yapım yılı 88 ben de 83lüyüm! yuh 5 yaşında gittiğim filme bak! lan şimdi olsa "şirinler bebeğeeme uygun mu ki acibaaa??" diye düşünür millet, ben 5 yaşındayken içinde gösterelim ablacılar, pavyonlar, şeytan figürü, bolca belden aşağı imalar olan bi filme gitmişim..bak kibarım anamı babamı zan altında bırakmamak için götürüldüm demiyorum gittim diyorum..bitti mi? bitmedi! bi de bu filmin videosu vardı bizde! annem takardı bu filmi giderdi karşı komşuya..biz kardeşimle ikimiz uslu uslu izlerdik..taa kiii filmin sonu gelene kadar! filmin sonunda müjde ve şener ölür ve ruhları havalanır sonra da şeytan kaya onları cehenneme atar! hassstirrrr!!!! ne korkunç gelirdi o sahne bize! hemmen kaçardık karşı komşuyaa anneeee diye! yalnız o değil de yine dayanamayıp film sonu söledim?!

bi de prince of persia diye bi oyun vardı..o oyunun bi yerlerinde de prensin üzerinden atlaması gereken testereler vardı..ben atlatamazdım ve prens ikiye bölünürdü, testerenin üzerinde de kan olurdu..amaaan ne korkardım annemi çağırırdık o atlatırdı prensi!

düşününce piskopat piskopat işler..ama kendi neslime bakıyorum da henüz piskopata bağlamış tipler yok..azıcık manyak ve çatlağım ama psikopat diilim! son psikopatı da bilerek doğru yazdım yanlış bildiğimi düşünme diye bilogcan ! ayrıca dahi anlamındaki de'leri de ayrı yazarım ve bağlaç ki'leri de..ayrıca herkez diil herkes en olmadı errkess beyaa!

1 yorum:

Mahmut Adın dedi ki...

Merhabalar,

Geçen sene blog yazarlarının desteği ile bir köy okuluna kütüphane kurduk. Bu sene de farklı bir köy okuluna kütüphane kurmak istiyoruz. Bunun için sizlerin desteğine ihtiyacımız var. Projemizi geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak için blogunuzda-twitter hesabınızda vs projemizle ilgili yazı yazar, duyuruda bulunursanız çok sevinirim.

MAHMUT ADIN / SINIF ÖĞRETMENİ

Detaylı bilgi için: http://www.kitapkolik.net/koy-okulu-kitap-toplama-kampanyasi/

Twitter: /NergisliOkul
Mail: mahmutadin@hotmail.com