Sayfalar

22 Mart 2013 Cuma

?!

hamileyken midye tava yiyebilir miyim? tamam lan yanında bira içmicem su falan içcem ama yiyebilir miyim?

zaten balığı da rakısız yiyorum, vişne suyunu vodkasız içiyorum....peynir - şarap olayım yoktu ama o bile çekici geliyo..hamileliğinde içki ve buzzz gibi kola aşeren tek hamile olabilirim?! vay anasını vücudum neler de istiyomuş!

dağıtasıım var bilogcan..ama uyumaktan ve tuvalete girmekten bi bok yapamıyorum! ulan yıkanamıyorum bile sen düşün..en pis hamile benim!

tatil istiyorum....ama böle yol tatili..atlayalım arabamıza geze göre gidelim....kafamıza göre bi yerlerde kalalım..canımız ne çekerse yiyelim içelim..bana yasak mı diil mi diye düşünmezsek on numero olabilir tabii!

bu arada beren saat yürümeyi bilmiyo lan..paytak paytak duffy duck gibi takılıyo hatun! bence zaten boyu boyuna uyan tek kadın olduğu için kenan doğulu onunla birlikte..peeeh elalemin derdi beni gerdi işte.....

neyse ya bugün cuma..moralsiz olmak bugün doğasına aykırı...ticiayef diye bi gerçek var neticede....

bu arada bilogcan dün ne boktan şeyler oldu memlekette biliyo musun? o yeşillerin sarıların ağzına sıçayım, o badem bıyıkların amk! sen de memleketin yarısı gibi unutma diye buraya da not düştüm!

düdük,
dünyanın geri kalanı hakkında pek bi fikrim yok..kanımca jamaika ya da küba on numara yerler! o yüzden ne kadar boktan bi dünyaya geliyosun tam olarak kestiremiyorum ama bombok bi memlekte doğmak üzeresin! umarım çok şanslı olursun!

4 yorum:

ferulago dedi ki...

maalesef yiyemiyorsun :) civa ve kirlilik mevcut olduğu için biz amannn atın ölümü arpadan olsun desek de minik fetüslerde böyle dönmüyor işler :)

pelin dedi ki...

bi kere dayanamayıp sandviç ekmeği arası yedim bol soslu :) ama yetmedi yetemediii!! :) hele bi de eve dönerken trenden inince bi kokuyo anlatamammmmmmm!

burçin şahin dedi ki...

merhaba tesadüfen buldum sayfanızı ve bakındım da gayet güzel şeyler var ellerinize sağlık ....benimde bir blogum var eğer göz atmak ve sitem hakkında yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok çok çok mutlu olucam şimdiden teşekkürler...
www.hamarathatunum.com

pelin dedi ki...

burçin hanım sadece sitenizi tanıtmak için yorum yapmanızı anlamaya çalışıyorum ama içeriğe hiiç bakmadan yorum yazmanız biraz saçma olmuş..ellerime sağlık olabilecek gayet güzel şeyler yok maalesef sayfamda..bir gün hamarat olmaya karar verirsem ben de sizin sitenizi ziyaret edeceğim. sevgiler..