Sayfalar

15 Şubat 2013 Cuma

çocuktum ufacıktım top oynadım acıktım!

bilogcan bi bilsen ben çocukken ne salakmışım! yemin ederim gerizekalılığın kitabını diil cilt cilt ansiklopedisini yazabilirmişim!

çocuktum ufakcıktım bana dediler ki omzunda ben olan güzel olur..enee bi baktım ki var..allahım hava yüzbinonmilyonbeşyüz! güzelim la ben dönyanin en güzel kızıyım! sonra ben bunu havalı havalı bi arkadaşıma anlatıken dedi ki "akıllıııım omzunda diil belinde olursa öle o!" enneee hemen baktım belimde daha büyüğü var! ofofoff havayı sen düşün bilogcan! bi süre mutlu mesut gezdim..sonra götümün üstüne şap diye oturdum..yeni bişi öğrenmiştim..ilkokul zamanlarının en en enn korku hikayelerinden hoşlanılan zamanında bi arkadaşım bana dedi ki bu cinler falan güzel kızlara musallat oluyomuş! (tövbe tövbe) bende de korku falan yok tabii bekle bekle ne geleen varr ne giden (tövbe!) benim hava pıfffss diye söndü tabii..hayır dediği doğru olabilir diye düşünüyodum çünkü benim her yerimde ben vardı zaten! büyüdüm geçti allaha bin şükürler olsun! ayrıca ben dönyanın en güzel karısıyem! :)

"bile" kelimesinin anlamını öğrenmem de pek trajikti! ilkokuldayım bi erkek arkadaş yan sınıftaki kızdan bahsediyo..şuursuz herif bana "sen bile ondan daha güzelsin" dedi..tabii benim arka uzuvlar yine göklerde! allaaah ben okulun en güzel kızıyım! hatta olaydı o kavram o zamanlar ben "it girl"üm, "it girl"lerin kralıyım diye dolaşacağım! tabii ful megaloman çene durur mu hemen bunu sağda solda anlatmaya başladı "biliyo musuuuun" diye başlayan cümlelerle..yeryüzüne inmem uzun sürmedi! ben ballandıra ballandıra bunu anlatırken aradan bi yırtık don numunesi fırladı ve dedi ki "kızım aslında sana güzel dememiş "bile" demiş yani sen de pek güzel diilsin artık düşün o nası çirkin demek istemiş"! ne yani ben şimdi okulun en güzel, en bi barbi, en en en kızı değil miydim?! asadsdasadsasd!

benim doğurcağım çocukun zekası babasına güzelliği anasına çeksin!

ziyaretçilerim yok ama benlerim var ayrıca o şuursuzdan sonra kimse güzellik ve pelin kelimelerinin geçtiği cümlelerde "bile" demedi! güzelim lan ben!

Hiç yorum yok: