Sayfalar

26 Mart 2013 Salı

10. hafta

düdük erik kadar bişi olmuş! tırnakları falan çıkıyomuş! ulan ne kadarlık şeysin tırnakların bile var! şaka gibi..

parmakları da belirginleşiyomuş doğal olarak..organlarının çoğu oluşmuş..böbrekler tamammış..işeyebilecek artık!

bi de erkekse testisleri oluşuyomuş, testesteron da salgılanmaya başlarmış..nara falan da atar yakında! kızsa ne olduğu hakkında bi bilgi yok henüz! şu an yaşadıklarıma bakılırsa vajina öle hafife alınacak bi organ da diil ama işte bulamadım henüz bi bilgi?!

boynu oluşuyomuş..yüz hatları belirginleşiyomuş..bu hafta bol bol adriana lima ya da orlando bloom fotolarına falan bakim bari! yok lan şaka! kendi fotolarıma bakcam bi de babasınınkilere! bize benzicek tabii lan başka kime benzicek! biz yaptık bi kere!

tüyleri çıkıyomuş..en önemlisi diş tomurcukları oluşuyomuşş..bol bol kalsiyum bu hafta yani..çocooum benim gibi dişlek mi olacak acaba?!

ulen düdük bacak kadar boyun var türlü türlü huyun var resmen! içimde yaptıklarına bak!

ben ne durumdayım bilogcan? hele bi sor! depresifim! her gün ama her allahın günü bebeğe bişi oldu paranoyası yaşıyorum! memelerim eskisi kadar sızlamıyo diye 1 haftadır kendime dünyayı dar ediyorum..aras'ım sinirleniyo böle konuşunca o yüzden kendi kendime depresif takılıyorum ben de.....bişi olmamıştır dimi? iyidir orada....inşallah!

randevumuz 13 nisanda..elli kollu bacaklı görcez düdüğü inşallah..çok heyecanlı!

bu korkular herkeste olur mu? yoksa ben okuduğum her hikayenin etkisinde mi kalıyorum? dr kendini bu kadar dinlersen bitmez bu hamilelik diyo ama dinlemeden de duramıyorum?!

Hiç yorum yok: