Sayfalar

14 Mart 2013 Perşembe

şimdi bana kaybolan yıllarımı ver(me)seler......

eveeet bilogcan şimdi çocukluğuma iniyoruz...hep bu anı beklemiştin biliyorum!

benim ruh hastası bi ilkokul örtmenim vardı..M.Ö.! ıyy düşündükçe tüylerim diken diken oluyıo..şimdi ben devlet okuluna gittim ilkokulda..tabii bu okul çiftehavuzlar gibi güzide bi ilçemizde olunca kozmopolit bi yapıya da sahip oluyodu otomatikman..yani sınıf zenginler ve kapıcı çocukları olarak ayrılmıştı örtmenimiz için! şimdi ben bu mahlukatın neler neler yaptığını nası öğrenci kayırdığını falan anlatsam ohooo bunalımlara girersin ince hastalıklara tutulursun bilogcan! bi gün beden dersi..tutturdu parende atcan diye..hayatta atamam! kafa dediğin yukarda durur ben aşağıya indimi irrite oluyom..şu yaşa geldim amuda kalkmışlığım da yoktur! yapacan yapmam derken ben bi sinirlen at karıya tokadı! ohh iyi ki yapmışım az bile o sürtüğe!

benim bilumum gereksiz akrabalar topluluğu olan baba tarafım erdekte yaşar..e tabii küçükken bu gereksizliğin farkında diildik o nedenle pek bi giderdik ve uzun kalırdık yaz vakti..neyse bu erdeğin bi cumhuriyet meydanı vardır (çok ilginç başka yerde de görmedim!) bir de marina mıdır ne boksa böle teknemsi şeylerin bağlandığı bi yer vardır..abicim ufacığız tefeciğiz ama yazın akşamları süslenerek çıkmak olduğunu keşfetmiş ergen adaylarıyız tabii ki..ya ne gerizekalıymışız yaa giyinir kuşanır ya o marinamsı yerde 118745 tur atardık ya da cumhuriyet meydanın oturup dondurmacıda çalışan tarkana benzettiğimiz "abi"ye bakardık! salak bi çocukluğum vardı, evet!

ben okulu ilk kez lise ikide kırdım bilogcan..artık devlet lisesine geçmiş olmanın bi etkisi mi yoksa ergenlik isyanı mı bilmem..kırdım ama nası kırdım hele bi sor..arkadaşlarla sözleştik tam okul saati caddedeki kebapçının önünde buluşcaz sonra da vın turizm! ulan akşam oldu beni aldı bi korku ya bişi olursa annemler duyarsa?! hayır bi bok olsa ben kesin canlı kalırım annemlere hesap verebilmek için! neyse dedim bu böle olmaz..söledim anneme! ertesi gün herkes okul formalı çantalarda kotlar tişörtler kebapçı önünde, ben gayet kot tişört anasına okulu kırdığını sölemiş bebe formatında! hala şu hayatta okulu kırıp kırmadığımdan emin diilim bilogcan.....

ay aman off sıkıldım..böle normal sıradan bi çocukluk geçirmişim işte bende..adam gibi bi anı bile gelmiyo aklıma.....salaktım biraz evet!

Hiç yorum yok: