Sayfalar

2 Nisan 2013 Salı

11 haftalık düdük!

erdik 11. haftaya bilogcan..bakalım neler oluyomuş düdüğe bu hafta..

büyük bi limon boyutuna erişmiş..tabii bu durumda benim idrar torbasının durumu içler acısı......ikametimi tuvalete alabilirim!

kız ise yumurtalıkları oluşuyomuş..geçen hafta erkekse testisleri oluşuyodu..lan harbiden erkek kadından önce yaratılıyomuş ya!

gelecek üç hafta boyunca düdüğün boyutu şimdikinin iki katına çıkacakmış! yani uyku uyku ve uyku yine bana! ya yemin ederim uyumaktan sıkıldım! akşam dokuzdan sonra neler oluyo bilmiyorum lan! bi de üstüne bahar yorgunuluğu geldi tam oldu.........

neticede düdük biraz insana benzemeye başlamış anladığım kadarıyla..hala garip geliyo..randevumuz 13 nisanda..en son fasulye şeklindeydi şimdi eni konu bebek şeklinde görcez..değişik!

peki anne ne durumda bu hafta?

vücudumun o ilk şekilsizliği gitti gibi sanki..göbeğim biraz daha yuvarlak bi hal aldı..ama hali hazırdaki göbeğim ile hamilelik göbeğim birleştiği için epey belirgin şu an!

depresif hallerim azaldı gibi..yani artık "bişi olmuş mudur lan?" "bu çocuğa bişi oldu bence!" sanrılarım yerine "yok be düdük iyi bence!" demeye başladım biraz....

mide bulantılarım artmaya başladı sanki..öğle saatlerinde şiddetleniyo, bi de akşam yemekten sonra..geçen akşam onbire kadar falan oturdum ve midem bulandı..meğer benim akşamları midem bulanıyomuş ama ben uyuduğum için fark etmiyormuşum!

canım artık eskisi kadar çok şey çekmiyor..yok lan aslında bugün bi ara turşu çekti ama geçti! bi de bazen mcdonalds çekiyo..midye tava hala çekiyo..kolayı saymıyorum bile! tamam canım hala bişiler çekiyomuş!

ellerim ve ayaklarım çok şişiyo..su da çok içiyorum ama şişiyo..anneme çekmişim abi, havalar ısınınca şişiyom işte!

mide yanması kalmadı! bitti valla! umursamayacağım kadar az!

dün ilk hamilelik pantalonumu aldım..allahım o ne rahat şeymiş öle! aklım nerdeymiş ya kışın alaymışım da lastiği göğsüme kadar çekip sıcak sıcak oturaymışım! acayip rahat lan! belden falan biraz büyük geliyo, lastiği de düşüyo fazla göbek yok diye ama çook rahat!

cumartesi günü internetannelerinin bebek taşıma ile ilgili seminerine gitcem..hamilelik kariyerimin ilk semineri!

düdüğüm insan oluyo lan çok heyecanlı!

Hiç yorum yok: