Sayfalar

28 Ağustos 2013 Çarşamba

32 haftalık düdük

geldik 32. haftaya bilogcan..meşhuuuur doğum izni maratonunun başladığı haftaya..

dün gittim "bu hamile kadın kendini her ne kadar bomba gibi hissetmese de, bu sıcaklarda sokağa çıkmak zorunda kalsa da, uykusuzluktan gözleri kurbağa gibi olsa da, ayakları hobbit ayaklarına dönmüş ve ayakkabılara sığmıyor olsa da, bebeğiyle ekstra bir beş hafta geçirebilmesi için gebeliğinin 37. haftasına kadar çalışması uygundur" raporumu aldım!

evet bu konuda canım sıkkın!

düdük iyi..koccayla her akşam hareketlerini izliyoruz! karnımı ne zaman deşip çıkacak merak ediyorum! hele dün öle bişi yaptı ki yuh dedik! dilim döndüğünce çıkışın oradan olmadığını anlattım kendisine umarım anlamıştır?! :s

cumartesi dr randevumuz var..asıl o zaman öğrencez ne olup bittiğini..heyecanlıyız efem! ^.^

ben nasılım?

yürüyemiyorum!!!!! O_o

sol kalçamda bi ağrı var pazar gününden beri..çıldırıyorum yürürken ve ayaktayken..bugün dr'u aradım sonunda..voltaren sür dedi..sürdüm bekliyorum bakalım..ama cidden sol bacağımı kesip atsak olur bence....

analık zor iş azizim çok zor...........

10 yorum:

nugili hayat dedi ki...

oyy kıyamam ya. İdare etseler olmazmı seni haftada üç gün gitsen bari işe. gerçi yürümen, aktif olman doğum için daha iyi olur ya. Tez zamanda sağlıkla kurtulursun inşallah. Bebeğin doğunca buralara uğramayı ihmal etme bak, özleriz..:))

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Kıyamam Allah bu sıcaklarda yardımcınız olsun, sevgiler :')

annegazetesi dedi ki...

adaşım bende de vardı o kalça ağrısı sonunda sezaryene götürdü beni biliyorsun. sen bi baktır ona mutlaka.

izni almakla çok iyi etmişsin, sonra bu çektiğin çileleri hatırlamayacaksın bile inan. iyi ki 5 haftam daha var diyeceksin. şu an 6 haftalık Ege ve 8 haftalık bir bebek katiyetle bırakılıp işe başlanamaz bence. 1,5 saatte bir emmek istiyor çünkü. en azından 4-5 aylık olmalı...gerçi o zaman da zor bırakılır ya neyse...

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun yoldaş :)
ben de 28. haftaya girmek üzereyim, eylül sonuna kadar izin almadan devam etmeyi düşünüyorum. yıllık izinlerimi sakladım ki 37den önce 3 hafta da izin kullanıp birleştireyim.
senin doğum ekim ortası gibi herhalde, benim kasım sonu bakalım Allah kurtarsın bizi :)

pelin dedi ki...

nugicim yormamaya çalışıyolar zaten ama erken çıkma falan gibi bi durum yok..bi de personel md. olacak olan kadın bi halt bilmediği için dünden beri kavga ediyoruz! ay işyeri konusunda şu an doluyum anlayacağın! bi kişi yüzünden koca şirketten soğudum yahu?!

gözdecim teşekkür ederim..ah şu kalça ağrısı olmasa.... :)

adaşım hatırlıyorum anlatmıştın..c.tesi baktırcam..dr bugün normal dedi gerçi bazı kadınlarda daha ağır oluyomuş bu ağrı..ama yok yani sol bacağımın üstüne basamıyorum deli oliciiiim! hayır ne için yarın öbür gün elin kızlarıyla gezecek bi sıpa için! peeeh! :)

pelin dedi ki...

b.b turgut çalışabilir raporu alınca yıllık izin kullanılabiliyor mu? aaa bak öleyse alırım belki....

Unknown dedi ki...

tabi ki...
ben de 37 haftaya kadar çalışabilir raporu alacağım ama doktorum varsa yıllık izinlerini kullan önce dedi. kullanacağım 3 hafta sonra,1 hafta da bayram tatili var. yani tam 37-4=33 haftada ayrılacağım, 4 hafta kardayım.

pelin dedi ki...

hmm bayram benim izne denk geliyo ya..

ben daha önce vardiyalı bi işte çalışıyodum ve herkes 10 gün bayram tatili yaparken biz mesai yapardık..hayatımda ilk defa 10 gün havadan tatil yapacaktım o da zaten izinde olacağım döneme denk geldi! :)

ay neyse..dur bakim o zaman bbcim dayanamazsam patlatırım yıllık izni..

annegazetesi dedi ki...

Yıllık iznin varsa doğumdan sonraya saklamanı tavsiye ederim zira insan bu yavruyu bırakmayı hiç ama hiiiç istemiyor!...

pelin dedi ki...

var adaş..ama çok fazla diil..daha yeni 1 sene oldu işe gireli :) 1 hafta falan var..seneye de 15 gün olacak..bakcaz artık.. :)