Sayfalar

5 Ağustos 2013 Pazartesi

28 haftalık düdük

oha yarın 29 haftalık olacak ve ben 28. haftayı şimdi yazıyorum!

valla düdük iyi bilogcan..c.tesi günü kontrolü vardı..1650 gr olmuş eşşek sıpam! 37 cm! koccamaaan adam olmuş! ^.^

çok hareketli..hele c.tesi günü beynine jeli yiyince bütün gün durmadı! :)

başaşağı duruyomuş..parmağını gözüne sokuyo!

ayağıyla kaburgamın canına okuyo! sağ alt kaburgamı aldırırsam ana-oğul çok mutlu bi yaşam sürcez!

bi de böle yanakları falan dolmuş..bebek olmuş benim oğlum! ^.^

ben de iyiyim..şişiyorum çok fazla..bi de sırtım fena ağrıyo..ağlatacak kadar..

c.tesi günü düdüğün odasının siparişini verdik..şirin bişi olacak..sarılı falan :)

heyecanlanmaya başladım........

yaaa nası mıncırasım var bu sıpayı anlatamam bilogcan!!!!!!!!

4 yorum:

B. B. TURGUT dedi ki...

odanın fotoğrafını görseydik :)
ben de 24teyim 25e giriyoruz, peşinden geliyor benim oğlan da hadi bakalım :)

pelin dedi ki...

inşallah evimize kurulduktan sonra göstereceğim :)

ay canım benim sağlıkla mutlulukla gelsin!

nugili hayat dedi ki...

Sağlıkla mıncır inşallah..:))

pelin dedi ki...

amiiiin nugi! :)