Sayfalar

6 Ağustos 2013 Salı

isim..

ya bu insan ırkı beni deli edecek/etti!

tamam kabul, hamile bi kadın varsa karşında ilk olarak cinsiyetini ve sonra da ismini merak edersin..ben de böleyim, buraya kadar ok!

amaa kardeşim isme yorum yapma hakkını sana kim veriyo?!

bizim oğlanın adı arin olacak..hayır arın falan diil arin!

anlamı neymiş?

bi anlamı yok işte..aras'ın "ar"ı pelin'in "in"i..çok kurcalarsan saf-temiz demek olabilir ya da dün nette gördüm aslanın yattığı yermiş..

yok işte bi anlamı..zubuzeretta ne kadar anlamlı bi isimse bu da o kadar anlamlı! naapcan yani naaaapcan? hayatta herşeye bi anlam yükleyebilseydin bugün belki de bambaşka bi yerde olurdun! hiç bi boku sorgulamamışsın, dünyadaki en sıradan hayatlardan birini yaşıyosun, kalkmış BENİM oğluma BENİM vereceğim ismi sorguluyosun! yaa bigit allasen!

bi de tutup verceğimiz isimden sorumlu olacağımızı söylüyolar..sanki çocuğa küfür adı veriyorum!

sen kendi çocuğuna hangi ismi uygun görürsen git onu ver! ama BENİM çocuğumun ismini ben koyarım sen diil! bu çocuğun annesi ve babası var!

çok mu anlam istiyosun?

bak yukarda yazdım; sevgilimin ve benim isimlerimizin birleşimi ARİN. AŞK DEMEK! oldu mu? bence pekala oldu!

isminle yaşa oğlum..aşkla yaşa..güzel yaşa..mutlu yaşa..

9 yorum:

annegazetesi dedi ki...

İşte ben bunun için önceden hiçkimseye (gerçekten hiçkimseye, ailelerimize bile!) düşündüğümüz isimleri söylemedim. Ne gerek var? Bebek doğuncaya kadar kimseden yorum duymaya ihtiyacım yoktu, doğup da adını koyunca kimse bir şey diyemiyor zaten. "Haa, adıyla yaşasın" diyorlar, sen de hınzır bir gülümsemeyle "Amin" diyorsun, oluyor bitiyor :) Ben ilk okuduğumda da pek beğenmiştim Arin ismini. Hatta itiraf edeyim, internette arattım biraz, kendi oğluma koyabilir miyim anlamı neymiş filan diye, o derece! Sonra o sırada Aren ismini keşfettim onu da pek beğendim, koymak çok istedim ama eşim içinde R harfi geçen isim koymak istemediği için koyamadık. (Biliyorsun en sonunda da Ege koyduk). Sen kimseye aldırma adaşım, canını da sıkma hiç. Arin sağlıkla gelsin aramıza, adıyla da uzun bir ömür aşasın inşallah! Çok öpüyorum :)

nugili hayat dedi ki...

Kimseye hesap verme yükümlülüğümüz yok. Ben bir çiftçiye kulağıma garip gelen isminin anlamını sorduğumda bana isim işte deyip, bir bozdu ki beni. Ondan beridir karışmam. Bahtı güzel olsun. Ayrıca arin çok güzel ve özel olmuş. Bizim isimlerimizden de böyle uygun bir kombin çıksaydı keşke.:))

pelin dedi ki...

:) sağolun kızlar..

adaşım, biz de bi ara ikileme düştük arin mi aren mi diye ama arin kazandı! :D

nugicim yaa çiftçi on numaraymış! düşünün belki çıkar :)

bi arkadaşım böle konuşanlara kocam bu ismi istiyo de dedi o zaman kimse bili söleyemiyomuş! :D

nugili hayat dedi ki...

beyimin talebi bu yönde dersen tabii ki de kimseler karışamaz. Beyim ne derse o olur. :)))

bademlebuduk dedi ki...

biz karar vermediğimiz zamanlarda bile, seçtik ismini ama sürpriz yapacağız dedik.
Herkes bir isim önerip yorum yapıyor, sıkıcı oluyor doğrusu ...

bademlebuduk dedi ki...

ha bir de arayıp kendi adını övüp önerenler var )))))

pelin dedi ki...

ben de artık saatli maarif takvimi o gün ne derse onu koyacam diyorum! :S

Unknown dedi ki...

kendi ailemden bile oğluma koyacağım ismi beğenmeyenler ve bunu söyleyenler oldu. Halbuki ben onunla bütünleştim, öyle seviyorum karnımdaki bebişimi... fikir isteseydim sorardım zaten millete, istemedim. içimden oğluma CAN demek geldi. Adı Can olacak inşallah.
"1.si can da 2.si ne?" diyenler oldu.cevap veremedim :(

Bence de eşinle isimlerinizden oluşması bile bir anlam. AŞK demek işte :)

pelin dedi ki...

can süper bi isim! deli bu millet! manyak hatta! boşvercez işimize bakcaz napalım :)