Sayfalar

15 Ağustos 2013 Perşembe

30 haftalık düdük

düdükün beyni büyüyomuş ve sinir sistemi hemen hemen olgunlaşmış..

tırnakları neredeyse parmak uçlarına ulaşmış..

güçlendi de sanırım pata küte vuruyo eşşek sıpam benim! ^.^

benim ve babasının sesine tepki veriyo artık..

bi de ben başka bebeklere aiii oiiii yeriiimmm gibi tepkiler verdiğimde fena hareketleniyo içerde :) ya o an sesimden etkileniyo ya da üstüne alınıyo! :D

anne nası?

iyiii...

biraz halsizlik başladı yine ama çok diil..çabuk yorulabiliyorum sadece..

çok mutlu hissediyorum kendimi..

bi de canım fena halde yaşar usta'nın çilekli dondurmasından istiyo ama yokmuş!!!!

yürüyüşüm değişti..artık ayaklı penguen belgeseliyim! hüloğğğğğ!

6 yorum:

Bademle Buduk dedi ki...

yaşar usta moda mı benim de canım çekti şimdik :))

pelin dedi ki...

moda diil bostancı..modadaki ali usta :) ama benim canım her an onu da çekebilir artık! :)

nugili hayat dedi ki...

:)))

ferulago dedi ki...

ben ortalarda yokken düdük kocaman olmuş maşaallah :)

annegazetesi dedi ki...

oh oh maaşallah :) dondurma iyi gelir düdüğe, bence babaya yollar gözükmüş :)

pelin dedi ki...

ferulago hoş geldin :) büyüdü sıpam yaaa! :)

adaşım hala yemedim desem :) unutuyorum yahu yemeği :) çocumun orasında burasında çilekler çıkacak! :)