Sayfalar

2 Eylül 2013 Pazartesi

iri bebek!

bilogcan, düdük baktı anne iri baba iri o zaman ben neden iri olmayayım dedi ve tosuncuk oldu! hatta cuk'u çıkar tosun oldu! adam 2,5 kg! ve yarın daha yeni 33+0 olcak!

bana bak düdük anne karnı yan gelip yatma yeri diildir! harekettt!!!

şaka bi yana bi de bi hareketli ki sorma! adam iki dk durmuyo ve beni uyutmuyo..yani aslında ehhh yeter beaa diip uyuyorum bi noktada ama yavrum o kadar hareketleniyo ki rahatsız mı lan acaba dur bi de şöle dönim diye diye sabahı ediyom!

sağlığı yerindeymiş..çok şükür..

benim kalça halaaaa ağrıyo ve halaaaa beni yürütmüyo..ulan hamileler sokağa çıkmasın diyen beyamcayla dalga geçtim yemin ederim adamın dediğine geldim! dışarı çıkamıyom! ancak beyimin arabasıyla çıkabiliyorum! sabah işe o bırakıyo akşam işten o alıyo..sokağa çıkacaksam da ancak arabayla! ulan evle sahil arası yürüyerek 10 dk oraya bile arabayla gidiyoz! kontesim ben konteeees! O_o

şincik sezaryeni gündemimize almamız gerekiyo mu gerekmiyo mu karar vermedik doktorla..bakcaz duruma göre..

dün düdükün odası boyandı..duvarlar gri kirişler sarı..pek güzel oldu bence..odanın manzarası da lunapark zaten! tam bi bebek odası!! ^.^

amaa aynı düdük için yatak odamda yeni düzenlemeler yapıldı..e yani fena olmadı ama ben seviyodum be yatak odamın dekorasyonunu..piüfff!

yani bilogcan evde aksak da olsa bi düzenimiz vardı o da yalan oldu..

hee tosun mosun diyorum ama o yanaklar varya o yanaklar nası ısırcam ben onları! eşşek sıpası yüzünü sırtıma döndüğü için pek net göremedik ama olsun onun bence tam ısırmalık yanakları var! hatta kolları da öle..hatta bacakları da öle..hatta elleri de öle..hatta göbeği de öle.............

3 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Sen ne diyosun az önce geldim doktordan ben 31. haftadayım bebek 33+3 olmuş 2 kilo :)) Esas tosun anasına çeken benim oğlan kızım nasıl doğurucam ben bunu daha kaç haftam var abooowww :)))

Bizim odada resmen bir bebek odası oldu bulutlar güneşler kuşlar tüller .)

Gelsinler artık bee !

nugili hayat dedi ki...

yeni nesil bebekler de hep iri yahu. sağlığının iyi olduğuna çok sevindim:)))

pelin dedi ki...

ah nimocum ya sen de bendensin..bende de nası doğurcam korkuları başladı! :) gelsinler valla ben sıkıldım artık! :s eşyalar gelsin asıl o zaman oda çook güzel olacak :)

nugicim yeni nesil işte şekerim! :))