Sayfalar

18 Ağustos 2013 Pazar

bitmeyen hamilelik yapmışlar......

ve o da bana denk gelmiş bilogcan!

30+5'teyiz..bitmiyooorr..hava çok sıcak ve ben eriyorum..şu an tek güzel şey arin'in kıpırtıları..nası bişi biliyo musun hani yanında bi bebek yatar ve sana gelişi güzel dokunur ya heh işte o dokunuşların içten olduğunu düşün işte öle bişi..çok tatlı çok özel..

neden bilmiyorum ne denize ne havuza hiç bi yere gitmiyoruz..böööle evde pişiyoruz..yani ben pişiyorum..cereyan yapsın diye her yeri açıyorum..koccanın öksürüklerinin müsebbibi benim! soriiii kocca ama yanıyorum napim?!

hala sonsuza kadar hamile kalacakmışım gibi geliyor..

aptal saptal rüyalar görüyorum..anlatamayacağım kadar salakça rüyalar!

ayyy neyse bilogcan yine tıkandım..yazacak bişi bulamıyorum!

yarın iş var ve hiiiç gidesim yok..aslında ben sadece tatil istiyorum yine ve yeniden......

8 yorum:

annegazetesi dedi ki...

ama artık en çabuk geçecek haftalara gelmişsin ve de en güzel geçecek. valla uzat ayaklarını keyfini çıkar kıpırtıların, tekmelerin :)

pelin dedi ki...

ayaklarımı uzatmak için o muhteşeeem hani sürekli 6 aya çıkan herşeye tamamen yeten ve bebeğe doyduğumuz (!) iznimiz varya onu bekliyorum adaş! :S

nugili hayat dedi ki...

Doğumdan sonra bizi bırakma tamam mı... yazıların ve stilin çok hoş

pelin dedi ki...

yok be nugi bırakmam asıl eğlence o zaman başlicak! :S

teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

ahhhhh aynı dertten muzdaribim.
yanıyorummmm yanıyorum...
ben daha 25+5teyim.
tatil 2 günlük yaşadım bu sene, o da sırf yandığımdan attım kendimi.
artık işe gelesim yok ve öğlen uykusuna ihtiyacım var...
tüm bunların tek güzel yanı gerçekten o minik adamımın tekmeleri...

pelin dedi ki...

ben de haziranda çıktım tatile 10 günlük..iyi ki de o ara çıkmışım daha ağırlaşmamıştım ve rahat geçmişti..şimdi de istiyorum ama yollar gözümde büyüyo resmen..uçağa da binmek için rapor almak gerekiyo..yanayım ben en iyisi istanbulda! :S

annegazetesi dedi ki...

yazının başlığına dikkat etmemişim resmen, şimdi gördüm ve koptum! adaş harikasın, doğumdan sonra da yazmaya devam edersin umarım, ben fırsat bulduğumda yazmaya çalışıyorum kafamı dağıtıyor iyi oluyor. bu arada, benim iş yerindeki son 2 haftamda gn.müd.yurtdışındaydı, boş bir odamız var koltuklu, ben her öğlen gidip orda uyumuştum. ne iyi gelmişti valla!

pelin dedi ki...

yav bizim açık ofis yav..odaların kapıları camdan! hay başlicam modern ofislerine!!!!

yazicam adaş yazicam..kafamda kırk tilki var zaten bi tanesinin kuyruğu diğerine değsin yeter bana! :)