Sayfalar

12 Ağustos 2013 Pazartesi

29 haftalık düdük

yarın 30+0 yine ve ben ancak 29. haftayı yazıyorum..üşendim yine.. :s

düdük iyi..

ya kaburgamı oyuyo ya da kasığımı..oymakbeyi!

özellikle akşamları hareketli bi bebek..hala annesinin rahat uyumasına müsade ediyo! oğlüüüüüm benim! ^.^

yağlanıyomuş..

büyüyomuş işte.....çok şükür..

ben de iyiyim..

sırt ağrılarım zorluyo..bi de kaburgama yapılan baskılar! yapma oğlum etme oğlum! bak memeler bende, doğduktan sonra tek besin kaynağın benim ona göre bana iyi davran!

bunların dışında pek sıkıntım yok....

ha bi de tatlı diye ölebilirim!!!!!!!

ben varya bu çocuuuu çok seviyorum şimdiden! daha doğcak ben buldumcuk olcam, bokunda boncuklar arayıp bulcam, görmemişin oğlu olmuş tutmuş şeyini koparmış olcaaaam....ohhooooo çoook işim var arin seninle çoooook! ^.^

4 yorum:

nugili hayat dedi ki...

:D allah bağışlasın, sağlıkla gelsin aramıza..:))

pelin dedi ki...

amin!!!!!!!!!!! :)

B. B. TURGUT dedi ki...

oymakbeyi :)))
boncukları bulup ne yapacaksak, ben de dün oturdum ağladım oğlum seni çok seviyorum diye :)) daha doğmadan hem de..

pelin dedi ki...

:) kolye yaparız takarız boynumuza!