Sayfalar

24 Mayıs 2013 Cuma

hebe hübe

bazı hamilelerde doğum yaklaştıkça "ya keşke hiç bitmese, hep içimde kalsa..dışarda ben nası korucam ki onu" temalı düşünceler vuku buluyomuş..

valla ben bi an önce doğurim istiyorum! tek başıma bi canın sorumluluğunu almak zor geliyo bana..bişi olacak diye ödüm kopuyo! doğunca babası da bakar hem..hatta benden iyi bakar! valla bak bilogcan bu düdük koccanın göbeeende olaydı coşmuştu!

baloncukların olduğu gün ilk hissettiğimde trendeydim..tabii o kalabalıkta telefon açıp da "kocccaaaa pıt pıt patlıyo naaan içimde bu!" diyemiyeceğimden mesaj attım..trenden iner inmez de koccayı aradım.."ben sana mesaj attım duymadın mı?" "gööördümm ama şaşırdım!?" "yaa aşkıaaammm baloncuklar patlıyo resmen! hani balıklar yapar ya suyun üzerinde patlar ya da insanlar?!" "heee o zaman sosuruyodur düdük!" O_o kocca romantizmin içine etti! ama pası veren de benim! yavrucuuum ananla baban olacak iki şuursuz anormal tepkiler veriyolar seninle ilgili, napalım sen de böle kabul etcen onları!

müthiş bi teorim var! şimdi sabah ve akşam olmak üzere iki ayrı şarkı dinletsem düdüğe acaba doğduğunda gündüz ve geceyi ayırt ediyo olur mu? evlatcım uyuyan bi çocuk ol noolur bebeeem!

ulan fark ettim de 2013'ün hemen hemen hepsini hamile olarak geçiriyorum!

gelecek sıcaklar beni çok korkutuyo bilogcan..bazen nefes alamıyomuşum gibi geliyo şimdiden!

bu arada aslında düdükün bi adı var! ^_^

acaba ilk söliceği kelime ne olacak?

karikatür yiğit özgür.

4 yorum:

nugili hayat dedi ki...

:DD Sizin düdükte böyle böyle sökmesin konuşmayı :DD

pelin dedi ki...

kesin böle olcak! :) hatta biz karnımdan çıkarken "huleyyn!" diye uçan tekmeler savuracağını falan düşünüyoruz! :D

Didem YAYLACI dedi ki...

Yaa hiç bitmese duygusu bende de vuku buldu ve devam ediyor 28.haftamda. Demek hamilelikte normal bi durum. Tebrik ederim mutluluğunuzu.. Ben de kızıma her hafta yazıyorum. Ne güzel bir şey bu hamilelik
www.didemmyaylaci.blogspot.com

pelin dedi ki...

merhaba didem :)

ben bitmesin istemekten ziyade bitsin istiyorum! tek başıma sorumluluk zor geliyo :) ama hiiç bitmicekmiş gibi de geliyo..sanki ömrüm boyunca hamile kalacakmışım gibi....

ben de seni tebrik ederim :)