Sayfalar

6 Mayıs 2013 Pazartesi

ederlezi, denizler, onlar, bunlar, şunlar......

dün hıdırellezdi bilogcan..kağıtlara yazmadım çizmedim bildiğim usul yaptım, bi bozuk parayı gül ağacının dibine koyduk dün akşam koccayla..sabah alacaktım güya ama evden fırtına gibi çıkınca pek mümkün olmadı bahçeye uğramak..

dileğimiz ortaktı zaten koccayla..ikinci bi dileğimiz daha vardı ama birincisini kabul etmesi çok çok çoook önemli!

neyse....

hevesle beklediğim 2. trimester geldi sanırım sonuda..çok daha iyiyim..

göbeğim öle bi tüylendi ki geçen sabah bi uyandım kocca tek mi çift mi oynuyodu!!!!

oje sürebilir miyim?????

manyak gibi tatil planları yapıyoruz..çok heveslendik bakalım nası olcak...

şükürler olsun ki havalar düzeldi de bizim sahil sezonu yine açıldı..yazlıkçılar gibi her akşam sahile artık!

bugün beynimin içinde dolanan bi şarkı var bilogcan..

"geçse de yolumuz bozkırlardan DENİZLER'e çıkar bütün sokaklar!"

ışıklar içinde uyusunlar!

öpt! kib! bye!

Hiç yorum yok: