Sayfalar

2 Mayıs 2013 Perşembe

dünü unutma düdük!

hiç kusura bakma düdük buralar senden önce benimdi! o nedenle ben buraya sürekli ayayay çok şeker ne kadar da tatlı minvalinde şeyler yazmak zorunda diilim!

sen daha doğmadan buralarda çok boktan şeyler oluyo ve sen bunları bilmelisin! bunları bilmeden, öğrenmeden, görmezden gelerek yaşayan bi çok şuursuz gibi olmanı istemiyorum ben..

dün 1 mayıstı.. işçi ve emekçilerin bayramı..bayram yani..bayram!

pabucumun bayramı!

bayram ama ben sen varsın diye katılamıyorum mesela..sen doğunca da senin elinden tutup gidemeyeceğim bu bayram kutlamasına..işte öyle bi bayram..

dün bu milletin çok canı yandı düdük..dün bu millet sokağa çıkmaya korktu, çıkması engellendi..korkmadan çıkanların ise canına kastedildi..dün istanbulda savaş çıktı..bayramı engelleyenler normal, kutlamak isteyenler marjinal oldu..

dün devlet baba olur da çukura düşeriz diye bizi baştan dövdü düdük! ıslattı gazladı! çukura düşürmemek için kırdı bizi devlet..dövdü düdük dövdü!

sonra da çıktı orantılı güç kullandık dedi..biliyo musun düdük şu an iki kişi hastanede komada..biri 17 biri de 27 yaşında..belki daha fazla kişi hastanede ama benim gazetelerden okuduklarım sadece bu iki kişi..komadalar..sen dünyaya geldiğinde belki de bu dünyada olmayacaklar..kafalarında gaz bombası patladı onların..tek yaptıkları kendilerinin, benim, senin haklarını korumaktı..onları koruyacak kimse yokmuş düdük!

orantılı diil isabetli güç kullanmış devletbabamız!

çok korkuyorum ben..sen doğunca, büyüyünce buralar nası olacak bilmiyorum..beceremedik demekten korkuyorum..sana, çok sevdiğim atatürk'ü, o dinlemeye bayıldığım kahramanlık hikayelerini anlatamamaktan korkuyorum..

belki dün oralarda annem neden bu kadar çok küfrediyo, neden huzursuz oluyo bugün diye düşünmüşsündür..işte hep bunlardı dünkü derdim..

belki bi gün gerçekten bayram olur..gerçekten kutlanır..ve ben senin elinden tutup seninle beraber bayram kutlamaya giderim..

yine de umut var düdük..olmasa sen dünyaya gel diye bu kadar hevesli olur muyduk hiç?

2 yorum:

nugili hayat dedi ki...

:(((

pelin dedi ki...

umarım bundan daha fazla üzülmeyiz..