Sayfalar

6 Nisan 2014 Pazar

5. ay

aslında cuma günü arin 6 aylık oluyo ama ben 5. ay yazısını ancak yazabiliyorum..mart ayı o kadar boktan haberlerin ayı oldu ki elim ancak vardı yazmaya..

kilo 7350 gr.
boy 66.5 cm

az kilo almış bu ay olsun napalım sağlıklı ya önemi yok..

bu ayın en büyük olayı ek gıdaya geçmiş olması..sabahları elma püresi, öğlenleri sebze çorbası, akşam üzeri de yoğurt yiyo..hmm aslında yoğurtu pek yemiyo! sevmedi..keçi sütünden yoğurtu ben pek tutturamadım..inek sütüyle olan güzel oldu ama onu da sevmedi..ayrıca kabız yaptı inek sütü..yani ben kabız olmasını ona yordum..

anne sütü devam..

tam döndü dönecek..ah bi kolunu kurtarabilse..üşengeç biraz şapşik oğlum benim! ^.^

ayaklarını keşfetti..tutmaya falan çalışıyor.. ^.^

oturabiliyor artık ve oturmayı çok seviyor..

yiyeceklere acayip bi ilgisi var..resmen bizim yediklerimize atlıyo, yemek istiyo, tabii yiyemeyince atarlanıyo ^.^

damağı fena kaşınıyo..bulabildiği herşeyi ağzına sokmaya çalışıyo..ah şu dişler bi çıksa! O_o

en sevdiği oyuncağı mama sandalyesinin oyuncağı..bi de diş kaşıyıcıları..

çok tatlı, çok bal, çook şeker..çook canım..canımın en iççi! ^.^

ya bi de sipeşıl tenks tu oğlumcuma, hala ve hala kendi kendine uyuyo! aman nazar değmesin! maşallah!!!! ^.^

ya bi de arada sanki anne, anni, annnnnniiiii falan diyo!

bu durumda anne nası?

ölüyo bitiyo sonra tekrar ve tekrar doğuyo! ^.^

Hiç yorum yok: