Sayfalar

16 Nisan 2014 Çarşamba

annelik mottom: su akar yolunu bulur!

hayatım boyunca planlı programlı biri olamadım..hiç..hep gelişine vurdum..plan yapmaya çalıştım ama asla ve asla tutturamadım..mesela son kilo verme planlarıma göre şubattan bu yana yedi kilo vermiş olmam gerekirdi ama bir kilo veremedim..öyle de beceriksizim..

kuralları sevip sevmediğimden emin değilim..yani işime gelenlere uyarım gelmeyenlere çemkiririm..

hiyerarşiyi sevmem..birinin birisine üstünlük taslamasını sevmem.."onun yaşı büyük tecrübesi fazladır" mantığından hoşlanmam..

bildiğimi okumayı severim..bana aksi söylendiğinde tartışmam ama bildiğimi okumaya çalışırım..

biri bana herhangi birşeyi yapmam için izin vermezse hiiç uğraşmam yapmam olur biter..

ısrardan nefret ederim..çok hoşuma gidecek bişi için bile ısrar edildiği an o şeyden nefret edebilirim..

arin'e karşı da böyleyim..ve bunun en olumlu neticesini sanırım uyku konusunda aldım..

ben arin'e uyuması için hiç baskı yapmadım..ne zaman kendisi uyumak istedi o zaman uyudu..sonra sonra birden saat dokuz buçuğa kitlendi akşam uykuları..sabah da yediye kadar sürdü..

emmesi için de baskı yapmadım..ne zaman isterse o zaman emzirdim..yok iki saat yok üç saat beklesin demedim..sadece üç saati geçirmedim..ama emdikten yarım saat sonra tekrar emmek isterse yine emzirdim..

ek gıdada da aynı şekildeyim..zorlamadım yesin diye, oyunlar da yapmadım..yedirirken sohbet ediyorum onunla.."ay bu çorba da pek güzel olmuş hmm" diyorum mesela..ya da yazın yapacağımız tatili anlatıyorum..bazen gündemden konuşuyoruz..bazen babasını ne çok sevdiğimi anlatıyorum..şimdiye kadar hiç yarım bırakmadı yemeklerini..

ananesi ve babanesi bakıyo arin'e..arayıp soruyorum herşey yolunda mı diye..aman şunu yapın bunu yapın direktifleri vermiyorum..nasılsa yaparlar, arin isteklerini belli eder..

biraz oyuncaklar konusunda gıcığım sanırım..ille de oynasın istiyorum :)

yanlış anlama bilogcan saldım çayıra mevzuusu diil bu..sadece kendimce normal davranıyorum arin'e..tamam bebek daha ama insan o..hoşuna giden ve gitmeyen şeyler var hepimiz gibi..

daha altı aylık..ben daha altı aylık anneyim..biliyorum önümüzde bi sürü viraj var alınacak..daha farklı şeyler yemeye başlicak ve belki yemeyi reddedecek..ne bilim ilaç içmesi gerekecek ve istemicek..bezi bırakması gerekecek ve bırakmayacak..bu durumlarda ne olur nası olur bi fikrim yok..

ama şunun farkındayım..bu yaşa geldim yetişkin olduğu halde bez takan ya da hiç yemek yemeyenini de görmedim..

yani su akıyo ve yolunu buluyo aslında..bu minicik insanları iyi gözlemlemek lazım..onlar da bizim gibi kendileri için iyi olan şeylerin zamanlamasını gayet iyi biliyolar..

7 yorum:

nymphea dedi ki...

Ben de aynı şeyi anlatmaya çalışmıştım yazımda:)

pelin dedi ki...

:) rahat olmak lazım rahat..

Anne Gazetesi dedi ki...

Ama dediğin gibi adaş, biraz da çocuğun karakteri ile ilgili. Arin maşallah uyumlu bir bebek, nazar değmesin tü tü :))

nugili hayat dedi ki...

Bende böyle bir anne olmak istiyorum. Kasmaya germeye ve delirmeye gerek yok değil mi?:)))

pelin dedi ki...

amin adaşım amin hem Ege'me hem arin'ime maşallah! ^.^

nugicim geri dönmüşsün çok sevindim! :) e hayırlı haberlerini bekleriz o zaman ;)

Didem YAYLACI dedi ki...

motto'na bayıldım , bundan sonra benim de mottom odur , müsaadenle

pelin dedi ki...

müsaade sizin efendim ne demek! :)