Sayfalar

31 Mart 2014 Pazartesi

banane!

küçücük çocuk kafasıdan mı vurulmuş? banane!

dövülerek mi öldürülmüş? banane!

gazlamışlar mı? coplamışlar mı? su mu sıkmışlar? banane lan banane!

yakıldınız mı? banane!

kurşunlandınız mı? banane!

bombalandınız mı? banane!

bunların hiç biri benim umrumda diil! hiç biri umrumda diil çünkü bu milletin de umrunda diil!

ben bu saatten sonra bu ülkede, bu şartlar altında çocuğumu en iyi nasıl yetiştiririm ona bakarım arkadaş!

yok oylar çalınmış yok elektrikler kesilmiş! banane!!!!

benim vatandaş olarak bir oyum vardı..gittim verdim! oyların takibini de yaptık..daha ne? daha ne yapalım?!

hileyi bakanlar, bürokratlar yapıyoken ben vatandaş olarak daha ne yapabilirim?!

banane! bu ülke beni hiiiiç ilgilendirmiyo artık! kim gelirse gelsin başımıza, zaten daha fazla boka batamayız!

Hiç yorum yok: