Sayfalar

15 Nisan 2014 Salı

sen bütün bunları yapıyosun ya..işte ben o zamanlar eriyip bitiyorum!

ben işten gelince o dişsiz ağzını kocaman açıp bana bakarak gülüyosun ya, sonra da utangaç utangaç kimin kucağındaysan onun boynuna kafanı gömüyosun ya..

sabahları uyanınca kendi kendine konuşuyosun, bi süre sonra sesini yükseltiyosun, en sonunda da resmen "uyandım ben! emzir beni çabuk!" edasıyla bağırıyosun ya..

çorbanın içirirken kaşığı ağzından çektiğim an parmağını ağzına alıp cok cok emiyosun ya..

elmanı yedirirken ikinci kaşık gelene kadar heyecandan suratın binbir şekle giriyor ya..

bağıra çağıra şarkı söylerken gülüyosun ya, bi de ben karşında dans ederken kahkaha atmaya başlıyosun ya..

kahkahalarla gülerken fotoğrafını veya videonu çekmeye çalışırken kamerayı fark eder etmez hemen ciddileşiyosun ya..

emerken babanın sesini duyunca bi anda memeden çıkıp kafanı ona doğru çeviriyosun ya, sonra da bana dönüp boncuk boncuk bakıp gülüp tekrar memeye yumuluyosun ya..

yine emerken arada memeyi kaçırıp elinle ittirip tekrar alıyosun ya..

mama sandalyesinde otururken sarkan ayaklarını birleştiriyosun ya..

altını değiştirirken bi türlü sabit durmayıp hemen dönmeye çalışıyosun ya..

üstünü değiştirirken badini kafandan çıkarırken "ce-e" yapınca gülmeye başlıyosun ya..

sinirlenince kendince söyleniyosun ya..

pek de hoşuna gitmeyen bişi yaptığımızda sabırla o şeyin bitmesini bekliyosun, bitince de kafanı diğer tarafa çevirip kendi kendine oynamaya devam ediyosun ya..

kollarını daima battaniyenin üzerine çıkarıyosun ya..

banyo yaparken suratına sular geldiğinde gözlerini kırpıştırıyosun ya..

"sana bayılıyorum! en büyük hayranın benim!" diye bağırdığımda kocaman gülüyosun ya..

ben bu anlarda eriyip bitiyorum oğlum! bambaşka biri oluyorum!

çok seviyorum seni çoook! ^.^



1 yorum:

annegazetesi dedi ki...

Çok tatlı yaa! Aynen ben de eriyip bitiyorum bunlara. Ege de Arin'in yaptığı bu şeylerden bir kısmını yapıyor ve o zamanlarda insan hakikaten çok mutlu oluyor anne olduğuna.