Sayfalar

13 Mart 2014 Perşembe

düzelir mi?

arin'im baldan tatlı canım oğlum..

dün bu ülke evladını gömdü..15 yaşında..15 yaşına girdiğini bilmeden gitti berkin..

devlet faili mechul bir ölümmüş gibi yapıyor..faili var yavrum failini, katilini hepimiz tanıyoruz biliyoruz..ve o çıkıp da bir özür, bir başsağlığı bile dilemiyor..

dün bu ülke vicdanını da gömdü arincim..

ben çok korkuyorum arin'im..seni koruyamamaktan, seni bu ortamda büyütmek zorunda kalmaktan korkuyorum..acaba düzelir mi herşey? çocuklarımızın hatrına daha iyi insanlar olabilir miyiz?

dün berkin'in babasını izledim..anlattı oğlunu..yaşadıklarını anlattı..katili söyledi..sakindi çok sakin..böyle adamların yetiştireceği çocuklar ölmemeli öldürülmemeli..dünyada hiçbir çocuk ölmemeli, öldürülmemeli arincim..

karanlık günler yaşıyoruz oğlum..bu başımızdakiler daha öncekiler gibi değiller..bunlar kana susamış..farklılar..şeytanla işbirliği yapmışlar..bunlarla nasıl başedeceğimizi bulmaya çalışıyoruz hep beraber..

ali ismail'in, abdocan'ın, medeni'nin, ethem'in, berkin'in ismi parklara verilse..ve ben senin elinden tutup o parklara gitsem keşke..anlatsam sana olanları ve onların kim olduklarını..ve sen şaşırsan..çok şaşırsan..çünkü sen büyürken türkiye çok güzel bir yer olsa, sen bizim yaşadıklarımızı hiç yaşamamış olsan..ve kıymetini bilsen o parkların, o insanların..

ben bu ülkede yaşayan normal bir anne olmak istiyorum..tek derdim çocuğuma ne yemek yapsam olsa..tek derdim çocuğumu nereye götürsem olsa..en büyük kavgam çocuğuma cips yedirmemek olsa mesela..sonra arada bir hayaller kursam çocuğumla ilgili..okula başladığını hayal etsem, mezuniyetini hayal etsem, mürüvvetini hayal etsem..korkmadan..normal sıradan bir anne olsam keşke..

bu ülkedeki bütün annelerin içine acı ve korku yerleştirdiler..sadece bu yüzden bile yatacak yerleri yok bunların!

canım oğlum..

ben 11 mart sabahı saat yedide seni sıcacık yatağından alıp emzirdim..sen bana gülücükler attın..kafanı elini ağzını yüzünü her yerini öptüm kokladım seni emzirirken.."bugün tam 5 aylık oldu benim bebeğim" dedim..sevindim..sağlıklısın diye, büyüyorsun diye sevindim..

meğer aynı sabah saat yedide bir anne yanmış kavrulmuş..bilmiyordum..

Allah'ım seni korusun oğlum..beni seninle sınamasın..beni sensiz bırakmasın..Allah'ım bütün çocukları korusun, hiçbirini annelerinden ayırmasın......

seni o kadar çok seviyorum ki..

2 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

dıyecek tek sozum var ALLAHIM ULKEMIZE YARDIM ETSIN

pelin dedi ki...

amin..