Sayfalar

5 Mart 2014 Çarşamba

ben de anneyim..

"ay çocuk 3 yaşına geldi ben daha geçen gün ilk defa sinemaya gittim!"

"ay şekerim şöle bi ayaklarımı uzatıp kendimle kalamadım doğduğundan beri!"

"ay cınım ya çocuk evlencek çağa geldi biz daha kocişimle başbaşa yemek yiyemedik!"

bunlar ne mi bilogcan? anne serzenişleri!

"ay çocuk henüz 3 yaşına gelmedi ama 5 aylık oldu ve ben 3 kere sinemaya gittim!"

"ay şekerim çocuk uyuyunca geçiyorum salona uzatıyorum ayakları takılıyorum istediğim gibi!"

"ay canım yaa çocukum tabii ki evlencek yaşa gelmedi, dedim ya daha beş aylık ama biz kocca ile başbaşa da yemek yiyebiliyoruz!"

bunlar da benim cümlelerim! hepsi doğru! anneyim ben de! ama aynı zamanda pelin'im, koccanın karısıyım, ben bizzat kendimim! evet en sevdiğim sıfatım anne olmam ama ben de varım!

çocuğunu bırakacak kimi kimsesi olmayanları tenzih ediyorum ama bu kadın milletinin anneliğin bokunu çıkarmakta ve yapamadıkları herşeyin faturasını çocukların üzerine atmakta üstlerine yok!

6 yorum:

Seyhan dedi ki...

süper istedikten sonra her şeye zaman var vallahi. Kızlar uyur Seyhan kitap okur,çayını kahvesini içer, yeter ki iste yani :)

pelin dedi ki...

dimi ya dimi yaa! :)

annegazetesi dedi ki...

Çok sekersin :) Ama bir de çocuğu annenin kucağından başka heryerde çılgınlar gibi aglayanlar var yazık. Biz sansliyiz gerçekten, bebelerimiz duruyor.

pelin dedi ki...

ya o nası oluyo kafam ermiyo benim adaş ya..şanslıyız evet :)

Kuzununannesi dedi ki...

mesela benım kuzum mınıkken hıcbıryerde durmaz sureklı aglar huzursuzlanır dı..kuzuyla uzun sure bır yere gıdemedık , her gıttıgımız yerden kosarak eve donduk...ınanılmaz bıseydı..suan sukur dıyorum :)

pelin dedi ki...

oyy fenaymış ya....tamam tamam ben şanslıyım maşallah diyorum dilimi ısırıyorum kıçımı kaşıyorum ve bi daha bu konuda ahkam kesmiyorum! :)