Sayfalar

18 Aralık 2013 Çarşamba

küstüm şov!

dün akşam arin'i ilk defa annemlere bırakıp sinemaya gittik..ilk defa bu kadar uzun ayrı kaldık 4 saat kadar!

ve....

arin bana küstü!

ulan bildiğimiz trip attı el kadar bebe!

babaya gülücükler bana gelince kafayı çevirmeler..vallahi bak bilogcan kocca bunu yatağa atmış oynaşıyo amaaan nası gülüyo şapşik adama aynı numaraları ben çekiyorum ki zaten kocca benden öğrendi o numaraları, yok bana mısın demiyo! kafasını öte yana çeviriyo!

bugün akşam üzerine doğru ancak düzeldi aramız!

e ben işe başlayınca nolcak?! dün 4 saatte bu hale geldik, kaldı ki iki saatinde uyumuştu! huysuzluk yok, ağlama zırlama yok, vay efendim sütü biberondan içemem kaprisleri yok ama anneye küsme var! ya ben işe başladığımda bana hep küserse?!

2 yorum:

Anne Gazetesi dedi ki...

Amaaan kıyamam sana :( Benim de enn korktuğum şey bu. Biz en fazla 2 saat ayrı kalmıştık ki onda da komple uyumuştu. Yani aslında ayrı kalmadık gibi. 1 ay sonra işe başlayacağım, ben de bu kabusları görüyorum valla, ya küserse diye :(

pelin dedi ki...

adaşım küsüyolar yaa..ben bunu tahmin ettiğim için ücretsiz izin işine hiç bulaşmamıştım ama fark etmiyomuş baksana 2 aylıkken de küsebiliyor :(