Sayfalar

30 Aralık 2013 Pazartesi

güle güle 2013 hoşgeldin 2014!

evet ilkokul başlığımı attım bilogcan! bunu evin camına da yazasım var ama sonra silmeye uğraşamayacağım için bulaşmıyorum..

2013 nası bi yıl oldu ben anlamadım..aslında düşününce tek iyi tarafı arin'in gelmesiydi..o da neredeyse sene sonunda zaten!

sevdiğim iki insanı 44 gün arayla kaybettim..nerdeyse bütün yılı hamile geçirdim..

hayatımda köklü bi değişiklik olmasına rağmen 2013 sanki kasvetli sıradan bi yıldı yahu..

aslında kayıplar dışında iyi şeyler de oldu..

gezi mesela..o ilk günleri nası özlüyorum..sanırım insanların boğaz köprüsünden yürüyerek geçmelerini ömrüm boyunca bi rüya sanıcam!

hamilelik mesela..evet bitmedi bitemedi uzadıkça uzadı! ama bitti! benim arin'imi içimde taşıdığım büyülü bi zamandı..bitti ama hayatta bir bitişin çok daha güzel şeylerin başlangıcı olabileceğini öğretti bana! ^.^

arin..canım oğlum güzel çocuğum..herşeyim o benim! 2013'ün ennn en ennn güzel getirisi! meleğim..bana herrr gün ama her gün yeni şeyler öğretiyor..ben de onunla büyüyorum..dünyanın en güzel şeyi evlat sevgisi derlerdi doğruymuş! ^.^ bi de bebekler hakkatten ınga diye ağlayıp agu diye konuşuyolarmış bilogcan! O_o

geçen yıl ufacık nurtopu gibi bişi dilemiştim yeni yıldan..yazdan sonra hamile kalmayı planlıyordum..bizim nurtopu biraz aceleci çıktı! ^.^ bu sene o nurtopu sağlıklı mutlu olsun ben başka bişi istemiyorum! evimden ailemden huzur, mutluluk, sağlık ve iyi şans eksik olmasın..2014 eski yılları aratmasın! ben çekirdek aile olmayı çok sevdim allah beni onlardan ayırmasın yeter bana! ^.^

bu arada kişisel kayıplarım dışında; ali ismail korkmaz hep içimde yara olarak kalacak..içim açıyo sana çocuk umarım çook güzel bi yerdesindir..bi de berkin var..uyan canım sen de hadi uyan..bak yeni bi yıla giriyoruz uyan tatlım, umut ol bize..

2014 nolur on numara beş yıldız bi yıl ol!

seneye görüşürüz! (hahaha ilkokul esprileri bitti mi sandın?! ^.^ )

4 yorum:

Anne Gazetesi dedi ki...

Hahaaa bebeklerin hakikaten ıngaa diye ağlamasına ve agu diye konuşmasına ben de çok gülmüştüm. Kitap kelimesi sanırdım, değilmiş, gerçekmiş! :)

Adaşçım, 2014 için tüm dileklerinin gerçek olması dileğiyle öpüyorum ikinizi deeee!

ferulago dedi ki...

Çekirdek ailenizle ömür boyu mutluluklar dileyeyim ben de o zaman :)

pelin harikalar diyarında! dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pelin dedi ki...

ahahahaa aynen öle adaş çok şaşırdım hatta ilk agu diyişine! :) biz de sizi öpüyoruz süpsüper on numara bi yıl olsun inşallah hepimiz için! :)

ferulagocum sana da eşinle, ikizlerinle musmutlu yıllar olsun! öperim yavruları! :)