Sayfalar

10 Aralık 2013 Salı

19:30

bilogcan şimdi benim hamilelik bitti ya ben de diyet listelerine bakmaya başladım..diyetlerden diyet beğenmeye çalışıyorum ancak hiiç yapasım yok o ayrı bi mevzuu..

diyet araştırırken fark ettim ki uzmanlar diyo ki akşam en geç 19:30'dan sonra yemek yemeyin..

sonra bilogcan..şimdi benim hamilelik bitti ya ben de çocukların uyku düzenleri ile ilgili şeyleri okumaya başladım..arin şu an gece uykusuna benimle yatıyo valla sabah da beraber kalkıyoruz arada bi kere ya da iki kere emzirme var o kadar..yani şöle 12de uyumak üzere odamıza çekiliyoruz..3te kalkıp emziriyorum 4de yatıyoruz tekrar..sonra 7de tekrar kalkıyoruz emziriyorum babayı işe gönderiyoruz ve 8e doğru tekrar yatak..artık saat 10 gibi bokunu çıkarmayalım da uyanalım diyoruz ve uyanıyoruz..gerçi dün dr dedi ki artık gece ne zaman uyanırsa o zaman emzirirsin..bu durumda biz akşama kadar uyuruz valla ana - oğul! oyy konudan saptık yine..

bu uyku işini araştırırken fark ettim ki uzmanlar diyo ki akşam en geç 19:30'da sabiniz yatakta olsun, uyusun..

ulan hem diyet hem de çocuk uzmanları! uzayda mı yaşıyosunuz?! çalışıyom arkadaşım ben ve İstanbul'da yaşıyorum! benim eve geldiğim saat 19:30 zaten! hangi ara yemek hazırlicam yicem ve çocuğumu uyutcam?! yok abi bunlar kesin bi sahil kasabasında yaşıyolar ve 17:00de işten çıkıp 17:05de evde oluyolar! ağır küfürler ediyorum şu an ama buraya yazmıyorum, yarın öbür gün belki çocukum okur!

yani uzmanlar diyo ki; aç kal ve çocuğunu görme!

6 yorum:

annegazetesi dedi ki...

:))) Kıyamam ben sana. Ama bişey söyleyim, diyet için çok acele ediyosun. Emziren anne diyet yapmamalı bence. Ha ama sürekli hamurişlerini, pastaları, kızartmaları löp löp götürüyorsan, ona bir son ver tabii. Ama sağlıklı gıdalardan da çok çok ye. Sonuçta sütünün kalitesini yediklerin belirliyor. Gerektiği kadar protein, karbonhidrat ve yağ almalısın. Vitamin, mineral ve şeker de girmeli bünyeye. Herşey Arin için! :) Bir de bebişini hiç değilse 9 gibi uyutursan hem 9-12 arası sana ve kocana kalır, hem de büyüme hormonlarının salınımı açısından erken yatmak Arin'e yarar. Naçizane yorumumdur, kaale almak durumunda değilsin tabii ki. Sonuçta her anne ve her bebek farklı ve kendine özgüdür. Öper koklarım Arin oğlanı :)

pelin dedi ki...

9 gibi azıcık uyuyo zaten..ama izmir de koşullar nası bilemem ancak ist da 7den önce evde olmak mucize gibi bişi..sabah da 7de çıkıyoruz en geç..yani 9 gibi uyuması demek benim çocuğu hiçç görmemem demek..hayır bi de adam uyudu mu uyuyo emzirmeleri falan uyku arasında yapıyorum gözlerini bile açmıyor şapşik! :)
diyet için acele ediyo olabilirim ama çok sıkıldım halimden şişkoluktan..

ben de seni ve ege kuzumu öpüyorum canım adaşım! :)

nugili hayat dedi ki...

diyet yapma ama çok da yeme tabii. Dengeli beslen bence. Ayrıca ben geçen sene güya kilo vermeyeceğim bir diyetle gece 9:30'da sütlü tatlı yiyerek tam 4 kilo vermiştim. 48 kiloya düşüp neredeyse ölüyordum. Hemde yiyerek:)))Yalnız bebeklerin en geç 22'de yatakta olması iyi olur. Hipofiz bezi uykuda çalışır ve gece 10-4 arası en iyi çalıştığı zaman.
Şimdi sen bunların da hepsini boşver. O çocuğun anası sensin ve en iyisini sen bilirsin:)))

annegazetesi dedi ki...

Şu anda Ege'yi emziriyorum da, sayfana bakasım geldi (saat 00.17) ve şunu yazasım geldi: Arin çok güzel bir isim oldu yaaa... İsmiyle yaşasın ufaklık :)

pelin dedi ki...

nugican zaten çocukum kendi düzenini oluşturmaya başladı..10a doğru uyuklamaya başlıyo..11.30 gibi emziriyorum sonra sabah 5e kadar uykuya devam :)kilo vermek istiyom ben yaa!

adaşım çok şekersin yaa! :) bişi diim mi yazın bi düğün için bi geceliğine izmire gelme ihtimalim var keşke karşılaşsak da ege kuzumu öpüp koklasam bi :) hepimizin çocukları ismiyle yaşasın uzun ömürlü olsunlar inşallah! :)

Kakuleninbebekleri dedi ki...

koptum ya gerçekten cok samimi aynen bu uzmanlar hiççç ama hiççç emzirirken çektiğin iç kazınmalarını uykusuz gecelerin içinde mide kramplarını yaşamamış olacaklar ki böyle rahat konuşuyorlar. bir de şu sosyalde kendini yırtanlar varya 19:30 gibim cocugum uyuyor diyen onlara hepten gıcıkım biz ancak 21:00 masayı topluyoz anacım ne uykusu :) sevgiler çok memnun oldum :D