Sayfalar

21 Şubat 2013 Perşembe

bi of çeksem karşıki dağlara bi bok olmaz!

off be bilogcan fena darlandım..çok uykum var..böle mal mal bakıyorum etrafa..

dün tavuk gibi erkenden uyumuşum yine koltukta..muhteşem yüzyılı da izleyemedim :( haticemin halini hiç iyi görmüyorum, ne oldu ki acaba?!

şöle sağlam bi tatile çıksak..yesek yatsak, içsek yatsak..evet hep yatsak..

canım mısır istiyo hem de o dışarda soslu satılanlardan..ulan ben ondan nefret ederim halbuki!

annemleri özledim..bi haftadır falan görmüyorum..

bilogcan biliyo musun koccam bana evlenme teklifi etmedi..yani askerdeyken tuvalette benimle gizli gizli konuşurken "dönünce annenlere söyle de yapalım bu yaz bişiler" dedi..onu da evlenme teklifi sanıyor! amaan napalım dert mi bu da?! içses: dert tabii ya lan!

karnım çok acıktı!

bu hafta sanki çabuk geçti..baksana perşembe oldu bile..

havalar düzelse ya artık..

ama dün farkettim ki ben işten çıktığımda artık zifiri karanlık olmuyo..saat 6dan sonra hava kararıyo! yeay!

of valla fena darlandım! hade bye!

Hiç yorum yok: