Sayfalar

5 Şubat 2013 Salı

kafamda deli sorular!

neden herkes herkeste olan şeylere sahip olmaya bu kadar meraklı? bi tabak çanak tişört mişört moda oluyo hoop bi bakıyorum herkesin üstünde..çok ilginç..koyun piskolocisi falan bi açıklaması vardır kesin.."üff snne be slk?!" diye cevap almaktan korktuğum için soramıyorum!

"ay evli misin seeen?" nası bi soru cümlesidir ya?! ne var ki bu kadar şaşacak?!

neden istediğin bişi olmadan önce genelde şartları hazırlamak gerekiyor ki? ben istim hemen olsun bence..

neden iş günleri hava hep güzel de haftasonları bi mızmız oluyo? olmasın!

neden insanlar kötü koktuklarını fark etmezler? neden bunu sölemek ayıp? burnumun direği kırıldı lan!

neden ev ve iş arası asla yakın olmaz da ömrümüzü yollarda heba ederiz?

neden istanbul'da yaşıyoruz ki?

çocuk milleti neden bu kadar tatlı ki? peki neden dünyayı onlar yönetmiyor?

bunları biliyor musunuz tarzı yazılarda neden illa ki hayatımız boyunca kaç böcek yuttuğumuzu yazıyolar ki? ben hiç böcek yutmam bi kere!

neden başına iyi bişi gelince illa ki aradan dereden kıyamet tellalları çıkıyor ki? tiksinçleaaerr!

neden ev sahibi olmak bu kadar zor?

neden çalışmak zorundayız ki? lidyalılar sıçmış ağzımıza ben takasla gayet de geçinirdim!

neden haftasonunun bi akşamı muhakkak maç var ki?

her bok moda oluyo da neden ütülenmemiş kıyafetler moda olmuyo ki?

neden amirler hep gıcıktır ki?

neden bu kadar çok neden diye soruyoruz ki?

Hiç yorum yok: