Sayfalar

1 Ekim 2014 Çarşamba

şimdi haberler!

aman da aman benim bilogcanım ihmal mi edilmiş?!

ya bilogcan şirket blogspot'a erişimi kapattı..valla ne yazabiliyorum (tam len bi açık var sistemde yazabiliyorum aslında şu an olduğu gibi!) ama okuyamıyorum ya..akşam da eve gidince ancak ye - iç - yedir - içir - oyna - uyut döngüsünü tamamlayıp uyuyakalıyorum..

amaaan zaten pek de kaydadeğer gelişmeler olmadı günlerdir..

arinço dün kelime dağarcığına bi kelime daha ekledi.. "bumblebee" dedi ^.^ şimdi olay şöle oldu..babası transformers oyuncaklarıyla oynarken (evet biz seviyoz oyuncaklarla oynamayı nabalım?!) ben de arin'e "hadi bumblebee de evladım" dedim..arin de "bambılbi" dedi! ^.^ e şok olduk tabii..dünya üzerinde kaç çocukun ilk kelimesidir ki?! neyse optimus prime ve decepticon diyene kadar devam! O_o

sonraa..kilo vermeye çalışıyorum..yani vermem lazım..yeni bir ortama girmeye, yeni insanlarla tanışmaya çekinir oldum..hatta derinlerde bi yerde utanıyorum da..neyse bu konu benim için oldukça depresif, pek konuşmak ve tartışmak istemiyorum..

arinovski'nin doğumgününe 10 gün kaldı..tema canavar..ayarlamaya çalışıyorum..güzel olacak umarım..bu arada türkiye sınırlarında bu temaya uygun bi bok yok ona göre!

bir de adamın uykuları düzensizleşti..geceleri 1-2 kere kalkıyor ve gündüz uykusu uyumuyo! yani ben varsam emzirerek falan uyutuyorum ama ben yokken uyumuyo! napcaz bilmem?!

ben arin'e hamileyken hep dünyanın 8. harikasını doğurcam diyodum ya, ajda teyzemiz böle  bi şarkı çıkarmış hep aklıma arin geliyo dinledikçe! ^.^

valla kafamdakileri toparlayabilirsem yine bi dedikodu-gözlem yazısı patlatacam annelik sayko delilikleri hakkında! ama dur toparlamam lazım..

işte bizden haberler böle..rutin rutin takılıyoruz..ne kadar sıkıcı dimi?!

Hiç yorum yok: