Sayfalar

10 Eylül 2014 Çarşamba

10. ay

arin yarın 11 aylık oluyor aslında..10 ay yazısı epey geç kaldı bilogcan..

kilo: 10115 gr
boy: 74.5 cm

10. ayında çok gelişti sıpa..

bildiğimiz emekliyor..

bugün sıralamaya başladı..

tutunarak ayağa kalkabiliyor..

yattığı yerden kalkarak oturmaya başlıyordu şimdi ayağa da kalkıyor :)

alkııııış yapıyor ^.^

kahvaltısına ceviz eklendi..

bi çok şeyi yiyebiliyor..

anne sütü hala devam şükürler olsun :)

2 tane alt diş var henüz üst dişler gelmedi..

ANNE diyor!!!!!!! ANNEEEEE ^.^

dede - meme - mama - baba - anane - hadi - gel diyor :)

Bodrum'da tatil yaptı..denize bayılıyor..sahile gidince denizi gördüğü anda "hadi hadi hadi" diyor, denize girmek için çıldırıyor :)

üzerinin ve bezinin değiştirilmesinden nefret ediyor..giyinikse çıplak, çıplaksa giyinik olmak istemiyor :)

uykuları geç saatlere kaymaya başladı..gece ortalama 7.5 - 8 saat uyuyor gündüz de toplam 3 saat falan..az uyuyor bence..doktor bey amcaya soraciiz..

kedi ve köpek görünce çıldırıyor :) bi de Bodrum'da ananesi ve dedesinin evinin bahçesinde horozlar ve tavuklar vardı onlarla epey bi sohbet etti..son gün "üüürüürüüü" diye horoz taklidi yapıyodu! ^.^

çok şapşik çok tatlı çok güzel..bal..

çok çabuk büyüyo bi de..bişi kaçıracam diye ödüm kopuyo!

çok sevyom çooook!!!!! <3

4 yorum:

Anne Gazetesi dedi ki...

Çok tatlı, teyzesinin kuzusuuuu :)

pelin arin dedi ki...

teşekkür ederiz tizeesii :)

Adsız dedi ki...

yerim (arzu)

pelin arin dedi ki...

yee :))