Sayfalar

14 Ekim 2014 Salı

bende gariplik!

şimdi ben anne oldum ya bilogcan artık daha fazla anne ile temas halindeyim..ve dolayısıyla daha fazla kadınla..

bakıyorum da bende bi gariplik var herhalde..

mesela bu kadınların hepsi english home'a bayılıyo..bense beğenemiyorum bi türlü..çok beyaz çok renksiz çok hanım hanımcık..

sonra hepsi çok güzel yemekler yapıyolar..tamam benim de var yapabildiğim bazı yemekler ama bunlarınki bi başka azizim..bi de bi güzel sunuyolar onları..ya ben tabağın neresine koyarsam koyayım bi boka benzemiyo benim sunumlar.. o_O

çok da güzel sofra kuruyolar..süslü püslü..ay yok bi iki kere denedim olmadı valla! böle saçma sapan bi sofra oldu..beceremedim..özellikle de kahvaltı sofraları..amaaan zaten kahvaltı dışarda yenilmesi gereken bi öğündür boşver! gerçi akşam yemeği de öle..öğle yemeği de..biz en iyisi evde sadece atıştıralım.....

evlerine değişik "huzur köşesi" adını verdikleri köşeler yapıyolar..böle iki üç objeyle gayet güzel bişiler çıkabiliyo ortaya..onu da beceremiyom ben..zaten evimde düne kadar mum yoktu ayol! ikea'da renkli mumluklar görünce mum da aldık da öle mumumuz oldu..ha bi de arinço'nun doğumgünü mumları var..yani benden bi "huzur köşesi" çıkmaz!

hepsi süper çiçek yetiştiriyolar..ay bana sabahtan bi kaktüs ver daha akşamı bulmadan çürütmezsem nolayım! o kadar beceremem çiçek bakmayı!

ellerinden bi çok iş geliyo..biçki dikiş resim karalama vs. bende onlar da yok..en son oğlanın doğumgünü süslerini yaptım fena olmadı he bi de pasta üzerindeki figürleri yaptım..onlar da bişiye benzediyse benim yetenekli oluşumdan diil yumurtanın fena halde kapıya sıkışmış olmasından! öyle keçeye falan bulaşsam bi bok beceremem!

bi de kırtasiye malzemeleri alıyolar şekilli makaslar renkli selobantlar falan..harikalar yaratıyolar..valla ben geçenlerde bi yerde karşılaştım o malzemelerle, tchibo idi sanırım, böle bön bön baktım..niyetlendim almaya ama kafamda bişi şekillenmedi ki..

sonra hepsi çiçekli böcekli bi tabak çanak takımı var, ingiliz markasıydı sanırım, ona bayılıyo..parası olan orjinalini olmayan ya da orjinalini bulamayan çakmasını alıyo..ay zaten bizim bimilyoncuya bile gelmiş benzerleri her yerde var! ya vallahi güzel diiller..böle çiçekli böcekli anaokulu yemek takımı gibi..zaten bizim türk kadınında bi ingliş hausvayf olma merakı var sanırım..bkz. english home ^.^ valla benim tabaklar siyah gayet de güzeller!

çok hanım hanımcık giyiniyolar mesela..kıyafetler hep jilet gibi..güzel muhafaza edilmiş belli..kot bile giyseler bi havalı..mesela uzun süredir takip ettiğim bi arkadaşın benimle yaşıt olduğunu duyunca şok geçirmiştim! çünkü o saç rengi o kıyafetler daha başka bi yaşın kıyafetleri saçı, daha geç bi yaşın..onlara bakınca kendimi çocuk gibi hissediyorum..gerçi bence bu konuda doğrusunu onlar yapıyolar..

ya bi de hamaratlar..aynı gün içinde hem temizlik, hem yemek, hem iş, hem çocuk bakımı hem de gezme yapabiliyolar gördüğüm kadarıyla! ben mi? ben sakız çiğnerken merdiven inemem!!

keyifleri var..kahve keyfi, kitap keyfi..valla arin uyur uyumaz kendimi bulduğum ilk koltuğa atıyorum ve tv keyfi yapıyorum! kesinlikle rafine zevklere sahip diilim! ama bak burada da doğrusunu onlar yapıyolar..kendilerine küçük de olsa zaman ayırıyolar..ben anca iki seksen yatış!

alışveriş seviyolar..hangi kadın sevmez ki deme bilogcan! ben pek sevmem! yani dönem dönem çok düşkün olurum ama sıkılırım yahu dolanırken!

ev kıyafetleri de paçoz diil..saç baş hep düzgün..tabii eğer fotoğraf çekicem diye bi çabuk façayı düzeltiyolarsa bilemem..valla benim ev halimi görsen kaçarsın!

sağlıklı beslenmeye özen gösteriyolar..diyetteler sürekli..ben de diyetteyim..sabah uyanınca başlıyorum öğlen acıkınca bitiriyorum..ekspres diyet! tabii ki onların yaptığı doğru ben beslenme konusunda çok ama çok kötü bi örneğim maalesef!

daha vardır başka şeyler de benim aklıma gelmiyo bilogcan..var bende bi gariplik var..bazen erkekten farkım kalmıyo..

6 yorum:

Gülşah dedi ki...

koptum gülmekten okurken ya tamam bazılarını bende beceremiyorum becerikli değilim ama hep iyi yanlarımı görürüm bak o daha işe yarıyor hehehhe

defne dedi ki...

kocası çok iyi maaş alan çalışmayan ve hatta bakıcısız ev hanımları diyelim bunlara ;)

pelin arin dedi ki...

iyi bakalım gülşahcım ben de iyi yönlerime bakim o zaman :)

defnecim sanırım öle demeliyiz..ama bence bakıcıları vardır ya :)

nugili hayat dedi ki...

:) vallahi ben de onlara hayranım ama asla olamam bir kere ben bekarken bile evde pacozdum. Evde hep en eski pijamalarimla dolasirim. Saçlarım cadı gibidir. Bir gün özenip saç makyaj yaptım kocam beni doktora götürmeye kalktı. Adam alismamis. Ben mutluyum ama bebeğim de mutlu :)

nugili hayat dedi ki...

:) vallahi ben de onlara hayranım ama asla olamam bir kere ben bekarken bile evde pacozdum. Evde hep en eski pijamalarimla dolasirim. Saçlarım cadı gibidir. Bir gün özenip saç makyaj yaptım kocam beni doktora götürmeye kalktı. Adam alismamis. Ben mutluyum ama bebeğim de mutlu :)

neslice tarifler dedi ki...

Öldüm gülmekten okurken, ha içimden güldüm o ayrı. Valla ben bunlara instagram hatunu diyorum. Yalan yok şu şekilli makaslara, kırtasiye malzemelerine, defterlere-kalemlere benim de düşkünlüğüm var. Seviyorum kesip, yapıştırmayı. Hatta kendime bi hobi kutusu bile edindim. (Hobi kutusu dediysem içi rengarenk bantlar, atmadığım kutular, kurdelalar, süsler püsler, ıvır zıvırla dolu) O huzur köşelerine ben de hastayım. Kitap okuyup, kahvelerini içtiği gündüz aydınlık-gece mumlarla aydınlatılmış köşeye. Ha bir de artık hepsi birbirine benziyor. Ama yok anacım ev 80 metrekare olunca salonda oturunca bütün odalara (hatta banyoya bile hakimim)
Ha bu arada English Home'da güzel şeyler de var kız haksızlık etmeyelim şimdi. Daha biraz önce sepete attım bikaç şey, indirim varmış, hevesim kaçmazsa alıcam :)