Sayfalar

13 Ağustos 2014 Çarşamba

ya isterse.......

bilogcan biz burada işimize gücümüze bakarken, seçimlere söverken, ev-iş arası git gel yaparken, arin büyürken, ben şaşırırken, sen okunurken genç bir türk adam dünyayı bisikletiyle dolaşıyor! inanılmaz dimi? bisikletle dünya turu! tam bi çılgınlık!

ben bisikletimle bostancıdan modaya gittiğimde "of be ne sürdüm ama?!" diyorum adam dünyayı geziyo..bak öle uçağa falan binmiyo..ankara'dan çıktı yola şu an afrika kıtasında bi yerlerde! uçak yok araba yok tren yok! sadece bisikletle!

blogunu her okuduğumda aklıma bin türlü şey geliyo..ya arin de bi gün karşıma benzer ya da aynı çılgınlıkla çıkarsa?!

düşünsene bilogcan..arin büyüyecek ve gelecek bana "anne ben bisikletle dünya turuna çıkıcam! çölleri aşacam! bütün kıtaları gezecem! ve 6-7 yıl buralarda olmicam!" dicek! aklımı yitiririm...amaaa....gurur duyarım be bilogcan! ona verdiğim dünya görüşünün bu denli ileri olması göğsümü kabartır!

benim en çılgın isteğim motorsiklet kullanmak oldu..hala da isterim ama olmadı tabii..tehlikeli vs. peki bi gün arin'in kullanmasını ister miyim? bilmem..ben kullanayım o da arkamda otursun en iyisi! :)

mesela paraşütle atlamayı da çok istedim ben..o da olmadı..tehlikeliydi çünkü! peki arin atlamak istese? bilmem..korkarım sanırım çok fazla..

bungee jumping yapmayı da istedim..bunu istediğim zamanlar nerede yapılabiliyor türkiyede bilmiyordum..yapamadım..arin yapmak isterse? bilmem..o halata güvensem mi ki?

hızlı giden arabaları çok severdim..ralli falan aklımı başımdan alırdı..ralli de yapmadım..arin ya hızlı bi sürücü olursa? bilmem..kaza falan allah korusun!

yükseklere çıkmaya bayılırdım..çıktım da fırsatını buldukça..peki arin dağcı olmak isterse? bilmem..çığ falan tehlikeli olmaz mı?!

arin'cim..bu yapmak istediklerim varya artık beni acayip korkutuyo oğlum! mesela paraşütle atlamayı bırak, atlayan arkadaşların fotoğraflarına bile bakamıyorum! yükseklere çıkmak mı? eyfel'e nası çıktığıma şu an şaşırıyorum! uçağa falan nası binilir hatırlamıyorum! bungee jumping yapacağımı düşündükçe elim ayağım titriyor! baban arabada 100'ü azıcık geçsin tırnaklarım koltuğa geçiyo! motorsiklet sürmeyi hala istiyorum ama vespa falan daha güvenli be sanki! ^.^ ama sen yapmak istediğinde seni engellemek istemiyorum..gençken, cesaretin varken yap isterim..bi kısmını yaptıktan sonra bana anlatırsan hiç kızmam bebeğim! en azından olası bi kalp krizini engellemiş olursun! :)

yazının başında bahsettiğim "demir atlı adam" kim mi? gürkan genç..ya onun annesi sadece kendi korkuları nedeniyle onu engelleseydi? çıkamasaydı dünya turuna? biz de muhteşem yol hikayelerini okuyamasaydık?

arin'im..ben dünyayı gezmeyi de çok istedim ama gezemedim pek..neyse belki büyüyünce seninle gezeriz..alırız motorumuzu, dağları tepeleri aşarız belki de..

belki de senin gittiğin, gördüğün, gezdiğin yerlerden attığın kartlarla hayal kurarak gezerim dünyayı!

ufkun hep açık olsun oğlum!

gürkan genç'in blogunu okumak isteyen olursa ki okuyun bence: www.gurkangenc.com

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Cidden harika düşüncelere sahip birisiniz keşke benim ailemde bana bu konularda destek olsa ama onun yerine siz kızsınız dışarı çıkamazsınız onu yapamazsınız bunu yapamazsınız derler. Şuanda bu dediklerinizi çok kıskandım ama evladınız çok şanslı bir çocuk asla onu bu şekilde desteklemeyi bırakmayın derim

pelin dedi ki...

klavye ile kalp yapmayı beceremiyorum ancak siz becerdim varsayın :) siz de kendinize inanmayı asla bırakmayın. sevgiler...