Sayfalar

4 Ağustos 2014 Pazartesi

9. ay

piiii! oğlumcum nerdeyse 10 aylık olacak ben ancak yazıyorum 9. ayı!

10,220 kg
73 cm boy..

900 gr almış bu ay! O_o daktır amcamız çok almış dedi..önümüzdeki ay almasın dedi..hareketlensin dedi..

ve biz de sırf bu nedenlerden dolayı daha geniş bi eve taşındık! :p

şaka bi yana daha geniş bi eve taşınınca fark ettik ki arinovski neredeyse emekliyomuş! gayet hareketliymiş! sürünerek her işini görebiliyomuş! meğer o bıraktığımız yerde bulduğumuz bi biblo diilmiş! yeri darmış oynayamıyormuş yeni gelin misali! :)

şu an odadan odaya geçiyor..salonda bırakıp mutfağa gidiyorum sonra bi bakıyorum mutfakta yerde sürünen bi şapşik! uzun uzun yolları katetmiş de gelmiş yavrııım! :)

salonda ağaç gibi bi çiçeğimiz var 2-3 gündür onun yapraklarını yolmaya çabalıyo..kablolara özel ilgisi var..salon salonluktan çıktı her yerde koltuk yastıklarından oluşmuş cepheler var şu an! O_o

bu arada yavaştan emeklemeye de başladı! ^.^

1 ağustos günü ilk defa balık yedi..

14 temmuz gecesi ilk defa kendi odasında tek başına uyudu! ^.^  ve gece boyu uyanmadı! hemen alıştı! ayrı eve de çıkmak isterse diye korkuyorum! bu ne özgüven yahu?! maşallah!

13 temmuz günü, yeni ev ile birlikte, ilk dişini çıkardı! hemi de iki tane! alttan..minik farenin minik pirinçleri! inci gibi dişleri olsun inşallah yavrumun! ve inşallah diğer dişler de böle sorunsuz gelsin..çünkü ufak tefek ateş dışında anlamadık! sabah kahvaltı yaptırırken bi baktım "anaa diş var burda!" diye çığırdım..sonra iyice bakınca anladık ki ikisini birden çıkarmış! :) maşallah!

valla hangi gün bilmiyorum ama dişleriyle beni ilk ısırışı ve memeyi kanatışı da var! O_o

27 temmuz günü ilk kez deniz motoruna bindi..

26 temmuz günü ilk kez, altında bezi, belinde simidi denize girdi! O_o sanki anasının karnından direkt denize düşmüş hırbo! ne bir korku ne bir mızmızlanma ne bir üşüme! hemen şapşapşap! daldırdık bile bana mısın demedi! en son simitinde uyumaya kalktı da öle çıkardık denizden! ^.^

12 temmuz günü ilk defa taşındı..ve ben 9 ay sonra tekrar bebek odası yerleştirdim! :) valla şekerim dışarda ya da içerde fark etmez bebik 9 aylık oldu mu ben oda yerleştiriyorum dayanamıyorum! O_o

baba diyo..

meme diyo..

vee son 1-2 gündür ANNE diyor!!!!!!!!!!! :)

aklımı bi miktar kaybetmiş olabilirim! hükümsüzdür! ^.^

artık akşamları da yemek yiyor..

baya iletişime geçiyor bizimle..sesleri taklit ediyor..baybay yapıyo gibi..bi de hani elinle ağzına vurursun da "avavava" diye bi ses çıkar ya, onu da yapıyor :)

foto çekilirken poz veriyo..

ama 9. ay fotosunu çekerken dekorla oynamayı tercih etti, o nedenle bu ayın fotosu güzel olmadı! olsun arin varya güzel o yüzden bence! <3

çok tatlı naaaaannnn! çoook bal!!!!!! maşallah benim kuzuma!!!!! <3

anne nası?

üç kuruş aklı vardı o da gitti! O_o




Hiç yorum yok: