Sayfalar

9 Eylül 2013 Pazartesi

33 haftalık düdük

düdük aslında bugün 33+6 oldu bilogcan ama ben ancak yazabiliyorum..artık hafta dönümlerinde ne yazacağımı bilemiyorum..düdük gelişiyo ama sanırım asıl değişimleri anne yaşıyo sona yaklaştıkça..

düdük iyi..hareketler aynen devam..

sanırım çok ağırlaştı, karnımı zor taşıyorum!

göz kapaklarını açıp kapatıyormuş artık ^.^

akciğerler de son hız gelişmeye devam! maşallah!

anne nası?

ağırlaştım..hem de çok!

ördek yürüyüşüm var artık.. O_o

sıkıldım artık iyice..ne dönebiliyorum, ne yatabiliyorum ne de yürüyebiliyorum..

sırt üstü yatınca tam bi tosbaa oluyorum doğrulamıyorum!

iyi kocca var!!!!! <3

bu arada düdük..bu sabah 9 eylül izmirin kurtuluşu vesilesiyle sana arabada bangır bangır izmir marşı dinlettik babanla..marşta bahsi geçen mustafa kemal paşa var ya, onu iyi bil ve çok sev olur mu çocuğum!

i lav yu!

2 yorum:

nugili hayat dedi ki...

annesi babası Atamızı sever olursa, çocukları da sever. :))

pelin dedi ki...

inşallah inşallah! :)