Sayfalar

9 Nisan 2013 Salı

12 haftalık düdük..

düdük oldu 12 haftalık bilogcan..

bu hafta refleksleri oluşuyomuş..oluşsun bakalım..

alyuvarları oluşuyomuş..bak bu önemli işte! bu alyuvarlar enfeksiyonlarla savaşıp sağlıklı kalmamızı sağlayan şeylermiş..aferin oluşsunlar güzel güzel!

12 ila 18. haftaki dönem beyin gelişimi için önemliymiş..bol bol ceviz neyin yiyim bari..çocooumm zeki ossun!

pelin the annede neler oluyor?

bugün itibariyle mıkteşem mide yanmalarım geri geldi! bulantılar daha kısa sürüyo ama..şiştim! yorgunluk azalıyo..akşam saat 10u falan görüyorum artık! gazlı ve öfkeliyim hala hala hala! ayrıca ota boka ağlıyorum!

cumartesi günü internetannelerinin babywearing etkinliğine gittim..artık bi boba carrier'ım var..bağlanmasını da videolardan çözücem..

ama o gün bende öle bi mallık vardı ki! ulan oradaki herkes kesin benim mal olduğumu düşündüler..acayip bi baş ağrısı ve mide bulantısı ile gittim valla ondandı mallığım! bi de ilk defa bu kadar çok bebeğin olduğu bi ortama girdim..tırsmış olabilirim! bi de herkes birileriyle gelmiş bi tek ben tek başımaydım..yani mal diilim bahanelerim çok!

haftaya kötü başladık..dün öyle boktan bi gündü ki! düdük 9 ayın sonunda toplam alması gereken stresin hepsini dün aldı! burda, işyerinde bi kadın var allah onun belasını versin!

cumartesi düdüğü görcez..bakalım sağlıklı mı? hala orda mı? umarım bişi olmamıştır, sağlıklıdır..

1 yorum:

Seyhan dedi ki...

pelin bana mail adresin lazım stavasoglu@gmail.e yollarmsın