Sayfalar

28 Ocak 2014 Salı

işbaşı..

sana işyerinden yazıyorum bilogcan..bugün 3. günüm..sandığımdan daha kolay geçiyor..arin'i çok özlüyorum, eve gider gitmez resmen saldırıyorum ama belli bi düzende evden çıkmak da bana iyi geliyo..bi de arin bana küsmedi bu sefer..sanırım o da anladı bunun "mecburi" bi çıkış olduğunu ^.^

süt iznimi halletmeye çalışıyorum..cuma günleri kullanmak istiyorum..bakalım..öle olurda arin ile 3 tam gün geçiririm süper olur! ^.^

anane evden naklen yayın yapıyo..sürekli resimlerine bakıyorum sıpamın ^.^

yani kısacası işbaşı yapmak korktuğum gibi travmatik olmadı..hatta kendimi daha enerjik falan hissediyorum..şimdilik fena diil yani..

sabimi çoook ama çooook özlüyorum o ayrı.....


2 yorum:

annegazetesi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun! :) Ben daha yazamadım işbaşıyla ilgili bir şey. İş çok yoğun, işe başlayınca ev daha da yoğunlaştı. Tabii Ege'nin ek gıdaya geçişinin de bu yoğunlukta payı var, yarın ne yesin onu mu bunu mu, kendimize ertesi günün yemeğini hazırla filan derken...mutfaktan çıkamıyorum akşamları. Şirketten de internet kısıtı var, giremiyorum hiçbir yere :( ayyyh neyse!
bebine annen bakıyor olduğu için şanslısın. büyükannelerin bakmasının avantaj ve dezavantajları var elbet ama ne olursa olsun sonuçta "canının canı" olduğu için canı pahasına bakacaktır bebeğine. benim aklım hep evde kalıyor :( neyse dırdırlanmayım. çok öpüyorum ikinizi de :)

pelin dedi ki...

bence de annem baktığı için bu kadar rahatım sanırım..çook kolay gelsin adaşım öpüyoruz biz de sizi..