Sayfalar

18 Kasım 2013 Pazartesi

her yerini yesem olmaz mı?!

hık mık bişiler yapıyo sıpa her an uyanabilir ve bu yazı yarım kalabilir bilogcan..

yarın kırkımız çıkıyo..yani benim ve arin'in kırkı çıkıyo..o yüzden çoğul konuşuyorum bilogcan yoksa "kakamızı yaptık" "babamız da geldi" "çişimiz de ne güzel gürül gürül akıyo" diyen annelerden olmadım ve olmayacağım! dinimiz amin! ^.^

ama yapmam dediğim bişi var tabii yaptığım..koccaya "babasııııııı" diye sesleniyorum çoğu zaman! babası ne lan babası ne?! neyse artık dilimize yapıştı bi kere.. :s

bal oldu bu sıpa iyice..gülüyo lan bu bana! sadece bana diil herkese gülüyo ama beni sadece bana gülüşleri ilgilendiriyor! ^.^

bi de esnerken ses çıkarabildiğini fark etti..şimdi sürekli o sesi çıkarmaya çalışıyor :) ahaha çok komik bilogcan çok eğleniyorum!

asıl eğlence uykuya dalarken ya da uyanırken aldığı şekiller! ah o eller bi hareketleniyor sonra da kafayı geriye doğru ittirip kaşları kaldırıp dudakları büzüyo! ben o anlarda eriyorum bitiyorum sonra yeniden doğuyorum!!!!!! ^.^

bi de ağlaması! çocuk komik ağlar mı deme valla ağlar! ^.^ önce kaşlar büzülüyor, sonra alt dudak içe çekilyo ve son vuruş olarak da çene titretiliyor! yemin ederim önce gülüyorum sonra ahh yavrııım moduna geçiyorum :)

benim panik haller bitti..ilk zamanlara kıyasla çok çok daha rahatım..sadece "gözlerim doluyor aşkımın şiddetinden ağlamak istiyorum!" :) evet beynimdeki yeni şarkı bu! ^.^

sürekli emme halleri devam..bu nedenle sokağa çıkmaya korkuyorum..ya emmek isterse ve uygun alan bulamassam diye..off......nası olacak bu işler..birileri bana akıl versin..emme aralıkları ne zaman uzicak ya da en azından düzene gircek?

ay ama çook tatlı lan bu sıpa! çooooook güzel..kimselere benzemiyor ne de olsa dünyanın sekizinci harikası o! ^.^

5 yorum:

S&A dedi ki...

Maşallah yakışıklı oğluna :) böyle olumlu ve güzel annelik maceralarını okumak ban güç veriyor,hep yaz sen..

Anne Gazetesi dedi ki...

amaaaann miniğimmm... maşallah kuzuma! Ben de bayılıyorum o mimiklere sorma.. haa, bir de bizim doktor demişti ki (şu anda senden başka kimseyi esasen tanımıyor ya) "sadece anneye güldükleri gerçek gülme, onun dışındakiler baba bile olsa refleks" ayyy insan nasıl mest oluyor, sadece sana içten güldüğünü görünce :)

ferulago dedi ki...

maşaallah :)

pelin dedi ki...

S&A teşekkürler :) yazarım tabii :)

adaşım ciddi misin? hehehe akşam koccayı deli ediciiim bu bilgi ışığında :))

ferulagoooo hepimizin kuzularına kocaman bi maşallah! :)

Anne Gazetesi dedi ki...

evet, evet :) bizim doktor, benim kocanın yüzüne söylemişti de nasıl bozulmuştu adamcağız.. "ama gayet güzel gülüyo canım işte!" diyecek oldu, doktor "refleks onların hepsi, sadece anneye güler bebekler" diye pekiştirmişti :)