Sayfalar

5 Kasım 2013 Salı

anayım ben anaaa!

günlerdir düşünüyorum, düşünüyoruz biz daha önce napıyoduk yahu diyoruz bulamıyoruz! ben daha önce bu kadar keyifli günler geçirmiş miydim acaba? ^.^

her gece ohh deliksiz bi uyusam şuursuzluğuyla yatağa girip 2 saat sonra uvaa sesi ile uyanıyorum! yanımdaki beşikte yatan yavru besle beni uyuma diyo! :)

ben hayatım boyunca şu son günlerdeki kadar çok dua etmedim herhalde..hep bi şükür hali..

çok tatlı çok güzel benim oğlum......

ben bu sıpanın babasına sevmesem çekilecek dert değilsin derdim bazen :) bu sıpa da aynen öle sevmesem çekilecek dert değil aslında! :)

ay ben bu küçük adamımı çok seviyorum gerçekten çook seviyorum! ^.^

4 yorum:

nugili hayat dedi ki...

allah sizleri ayırmasın, maşallah:))

Ömer Tuna dedi ki...

sevilmez mi? yaşam kaynağı onlar uykusuzluk yorgunluk vızz gelir. Sağlıkla büyüt oğluşunu

Anne Gazetesi dedi ki...

oyyyy maşallah! hiç sevilmez mi yahu? çok seviyoruz elbet çoook :) ben de hergün "iyi ki doğurmuşum seni, iyi ki gelmişsin canım oğlum" diye seviyorum kendisini :) senin annelik maceraların da çok renkli ve eğlenceli olacak bence, yazmaya devam et adaşım, çok tatlısın!

pelin dedi ki...

amin nugicim amin :)

teşekkür ederim ömer tuna..resimdeki kuzuyu öperim! :)

adaşım nası bi aşk bu yaa..uyusun da uyuyayım diyorum sonra da özledim ya uyumasın diye sızlanıyorum..bitmeyen bi manyaklık hali! :)