Sayfalar

24 Temmuz 2013 Çarşamba

sinir oldum!

ay sinir oldum!

hürriyet.com'da okudum şimdi..kadının birinin kedisi kaybolmuş..kedisi biraz hava alsın, kafesinde çok bunalmasın diye çocuk odasında kedisini serbest bırakmış! çocuk odasında! odanın da kapısı açıkmış kedi kaçmış! ya çocuk odası orası..o kedi tüy döker..ne bilim ya alerjisi olan bi çocuk o odaya girseydi kediden sonra? bunu yapan da bi doktor! pabucumun doktoru!

buna sinir olmamın sebebi benim de bi çocuğum olacak hissiyatı diil..hayvanlarla bi alıp veremediğim de yok..ama çocukların direkt kullandıkları yerlerde her an çişini, kakasını yapabilecek, tüy dökebilecek, o anda içeriye giren birine saldırmayacağı kesin olmayan bir hayvanın ne işi var? çocuk odası hayvanlar bunaldığında rahat rahat yürüsünler diye mi var?

ben üç sene havaalanında çalıştım..bazen iş çıkışı üniformamı değiştirip sivil kıyafet giymem gerekirdi bi yere gideceksem..insanlar sakatlar tuvaletini veya çocuk odalarını kullanırlardı..ben gider kıç kadar tuvalet kabininde değişirdim üstümü..niye? çünkü oraya ihtiyacı olan birisi ben oradayken gelebilir diye! orası benim hakkım diil diye!

umarım bulur kedisini yazık hayvan sersefil olmasın ama özrü kabahatinden büyük ya!

2 yorum:

nugili hayat dedi ki...

ya bunlara ben de uyuz oluyorum ve her fırsatta söylüyorum.. sonra da bana deli diyorlar:(

bademlebuduk dedi ki...

evde ben de istememmm