Sayfalar

19 Haziran 2013 Çarşamba

nefis bi 2 sene......

saat: 07:30

yer: ev

"...
çayır çimen geze geze of
oldum ben bir geveze
kızına gönül verdim
darılma hanım teyze
of nenem of

pencereden kuş uçtu of
yandı yürek tutuştu
yanma yüreğim yanma
ayrılık bize düştü
of nenem of

simidimin tablası of
geldi düğün haftası
gelin olacam diye
nedir bunnun tafrası
of nenem of
..."

sevoş: kız kıssana şunun sesini bütün mahalleyi ayağa kaldıracaksın!
şebo: kalksınlar sevoş burası düğün evi uyumasın kimse!
sevoş+şebo: peliiiiiin kalk hadiiiiiii!

saat: 08:30

yer: kuaför

kuaför: önce makyaja alalım sizi.
pelin: olur!

az sonra:

pelin: ya gözüme gölgelendirme yapmasak nası olur? hem ben ağır makyaj sevmem..ayrıca bende makyaj durmaz uçar ona göre iyi sabitleyin!
makyöz: tamam tamam siz bana bırakın!

biraz daha sonra:

pelin: şebo nası olmuş?
şebo: çok güzel oldu! ellemesene ya bozacaksın! hey allaaam yaaa!!

saat: 10:30

yer: ev

sevoş: kızım hadi giy gelinliğini..
pelin: anne ya giyerim daha erken..
sevoş: erken olur mu? giymen yarım saat zaten! biraz da gelinliğinle otur baba evinde!

saat: 11:30

ev ahalisi: tütütüttüüü maaşallah! aman da amaaaan! (yaşlı gözler!)
ev ahalisi: pelin sen otur şu koltuğa! aman eteğini kaldırın buruşmasın! alper geç yanına bi foto çekelim! selmaaa sinaaan hadi siz de! durun durun bi daha çekelim! aaa kapı çalıyooo! ooo hoşgeldiniz! hadi bi de sizle çekelim! durmadan foto çekelim!!!!!

saat: 12:00 - 12:30 civarı

sokak: dıngıdıngıddıngıdı! iuviuviuv!
pelin: aaaaaa davul zurna geldi!! ben de bakcam!!
evdeki kadınlar: aa olmaz! gelin kısmı camlardan sarkmaz!
pelin: babaaa yaaa benim için geldi onlar görcem işte! bişi söle!
babiş: kızım söz dinle!

saat: 12:00 - 12:30 civarı devam

ev ahalisi: hoş geldiniz!
erkek tarafı: hoş bulduk! ayy maaşallah! tütütütütütüüü!

saat 12:00 - 12:30 civarı devamm

aras'ım: ne güzel olmuşsun! kalpkalpkalp
pelin: sen de çok yakışıklısın! kalpkalpkalp

saat: 13:15

yer: kadıköy evlendirme dairesi

memur: gelin hanım adınız soyadınız
pelin: ayşe pelin alphan
memur: damat bey adınız soyadınız
aras'ım: aras kızılkan
memur: evlenmek için belediyemize yaptığınız başvurunuzda evlenmenize bir mani olmadığı görülmüştür. şimdi bu kararınızı şahitlerimizin huzurunda da tekrarlamanızı rica ediyoruz. sayın ayşe pelin alphan aras kızılkan'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
pelin: e-evet..
memur: sesisiniz pek duyulmadı. tekrarlayalım isterseniz!
pelin: yok evet yani! tabii ki de kabul ediyorum!
seyirciler: kihkihkih!
memur: peki o zaman..sayın aras kızılkan ayşe pelin alphan'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
aras'ım: EVET!
memur: kihkihkih! ben de sizi karı-koca ilan ediyorum!
pelin+aras: kihkihkih! kalpkalpkalp!

saat: tahminim 15:00 civarları

yer: rahmi koç müzesi

pelin: aşkım şurda da çekilelim! burda da çekilelim! orda da çekilelim! sonsuza dek foto çekilelim! sen de şöle dur ben de böle durayım!
aras'ım: tamam canım!

saat: 19:55

yer: sarıyer ordu evi

pelin: aşkııım ben çıkamicam! gel dönelim çok heyecanlandım! ya merdivenlerden inerken düşersem?! ay yaa elim ayağım titriyo! aşağısı kalabalık mı? herkes gelmiş mi? nası görünüyorum?!
aras'ım: saçmalama aşkım! düşmiceksin! bak bu bizim düğünümüz çok güzel olcak herşey!

saat: 24:00

yer: sarıyer ordu evi

sevoş+babiş+alperim+ben: hadi iyi bakın kendinize! alper yarın bizi almayı unutma bak valla kaçırırız sonra uçağı!
alperim: tamam ablam!
aras'ım: aa tamam artık ben karımı alıp gidiyorum!
kahkahalar kahkahalar!!!

bütün bunların tarihi mi bilogcan?

19.06.2011

bugün tam iki sene oldu! sanki beynim o günü baştan yaşıyo!

nefis bi 2 sene! daha nefis nice senelere!

benim kocam buraları okumuyo ama olsun belki okur bi gün!

seni çok kocaman seviyorum herşeyim! :)

1 yorum:

nugili hayat dedi ki...

:))) çok güzel... 10 gün sonra bizim de bir senemiz dolacak:))