Sayfalar

25 Haziran 2013 Salı

23 haftalık düdük..

23 hafta oldu yaa! çoğu gitti azı kaldı diyebilir miyiz bu durumda bilogcan?

düdük oldukça güçlendi sanırım..artık tekmeleri pata küte hissediyorum!

beni duyuyo! duyuyo! gerçekten! naber len düdük dediğim anda tepiki yiyorum! az önce tepikledi yine kuzuum güzel çocuuum benim dedim şaşırdı daha egzantirik bi hareket yaptı! sanırım yer falan değiştirdi! ^.^

ben ne alemdeyim?

kendimi shrek'in sevgilisi fiona gibi hissediyorum! bi şişlik bi şişlik sorma! ayaklarımı özledim! güzelmiş lan benim ayaklarım! ince uzunlarmış!

zayıf olan bütün dişi milletine özeniyorum!

mide yanması ekşimesi her ne boksa ondan var!

ama yüzüm bu kadar şişmeye aynı..sadece göğüs altından itibaren şişmanlama durumu var!

aklım fikrim herbişeyim uçmuş vaziyette! karnımdaki sıpaya fena bağlandım! ellerimi karnımdan çekemiyorum!

bi de baba var yazılması gereken! :)

baba, annenin bu işin sonunda erkeğe dönüşeceğini sanıyor! O_o

en son karısına 41 numara bi ayakkabı alan erkek ne hissederse onu hissediyor! bir de yüz (100) küsur kiloluk bi adamın karısına yatarken giymesi için "kendi" şortunu ödünç verdiğini düşününce pek de parlak şeyler hissedemiyordur sanırım?!

yine de karısına prenses gibi davranıyor! ^.^

atom çekirdeği ailesinden çekirdek aileye dönüşüyoruz! çok heyecanlıyım! meraklıyım! mutluyum! umutluyum! dünyadaki en iyi anne - baba biz olacaz diyecek kadar da şuursuzum! ama dünyadaki en güzel, en harika, en muhteşem, en mutlu, en huzurlu çocuğu benim doğuracağımdan da eminim! ;)

5 yorum:

NİMO =) dedi ki...

Aaqayy pelin beni güldürdün allahta seni güldürsün ya takipteyim devamlı yaz he mi?

Çok tatlısın :)

pelin dedi ki...

teşekkürler hepimiz hep gülelim :) yazarım ya başka türlü rahatlanmıyo! :)

annegazetesi dedi ki...

adaşıımmmm, sen de fotoğrafını koysan ya? göbiş büyümeye başlamıştır görmek istiyoruuuz :)

pelin dedi ki...

böle gizemli takılacam ben :)

eklemeye çalışırım adaşım :) instagramda var bi - iki foto :) pelinaras diye bulabilirsin :)

bu arada göbiş büyümeye başlamadı! büyüdü! sınırlarını zorluyo!! :S

Sweet dedi ki...

bayıldım yazdıklarına, tam da 23. haftayı sürerken tıpkısının aynısı hisleri başka yaşayanlarında olduğunu bilmenin dayanılmaz mutluluğu :)