Sayfalar

13 Aralık 2012 Perşembe

senden benden bizden!

nedir bu cupcake manyaklığı yahu?! hangi blogu okusam bi cupcake hayranlığı annamadım valla..tek atımlık kek alt tarafı abartmayın bu kadar....

anne - çocuk - bebek bloglarına takıldım kaldım bu aralar..o kadar çok 1 yaş partisi gördüm ki anlatamam....temalar farklı ama geri kalan herşey aynı..sadece süslerin renkleri değişiyor ama şekil şemal yapılan yiyecekler bile aynı! yine de hepsi öle güzeller ki.....hormonlarım çıldırmıştı zaten ama bunları gördükçe coştu coştu!

çocuk işini kafamda evirip çeviriyorum hadi itiraf edim..amaa bu kilolarla hamile kalmak istemiyorum..göbeğimin şiştiğini bile anlamam artık sen düşün blog..kilo vermeye de öle pek çabalamıyorum..ayy neyse nee daraldım!

işyerinde bi mucize oldu..herşey yolunda..ne bilim sıkıntı falan yok..kıçını kaşı dilini ısır tahtalara vur!

21 aralıkta kıyamet kopar mı acaba? hayır kopacaksa ona göre yapacaklarım var..şu an aklıma gelmiyo ama var bişiler..gerçekten!

kopmazsa bile buna inanan 20 milyon kusur kişi varmış..yani kıyamet kopmasa bile bunlar galeyana gelip bişiler yaparlar ben diim sana blog..

bugün annemle yaptğım telefon görüşmesinden sonra iyice anladım ki benim çoook gerizekalı şuursuz gereksiz bir takım 1. sınıf akrabalarım var..evlerden ırak!

bi yerlere gidesim var ama nerelere bilmiyorum..yaz gelse keşke ama daha kış yeni geldi..sahi kış geldi mi? ben hala üşümüyorum! kanım kaynıyo sanırım blog!

acaba bizim çocuk neye benzer?

11'i kocamın doğumgünüydü..çulsuzum blog hediye mediye hak getire..zaten alabileceğim herşeyi kendisi aldı bana pek seçenek de bırakmadı..neyse havalar düzelsin çekecem bi kıyak kendilerine..

annem on numero bi pasta yaptı damadına! yay!

bu arada ben pek yemek yapamıyorum biliyo musun blog? yani sorun sadece vakitsizlik diil beceremiyorum da..

kocamı özledim..

annemleri de bi haftayı geçkindir görmüyorum onları da özledim..

kardeşimi çook özledim..

mesai bitişini fena özledim!

ben bu abuk subuk postu bitirim en iyisi!

bitti!

Hiç yorum yok: