Sayfalar

10 Temmuz 2011 Pazar

evlilik nası gidioooo?? alıştın mı bakimmmm????


evet bu da yeni sorumuz :) çok şükür iyi gidio..alışmaya çalışyoruz :)

tam olarak üç haftadır evliyim..hadi bir haftası balayında geçti gitti geri kalan iki haftadır evde doğru düzgün sadece iki kere yemek pişti! bir kere ütü yapıldı! sayısız kere çamaşır ve bulaşık yıkandı! iki kere adam gibi temizlik yapıldı! ayyyy ölecem hamaratlıktan!!!!! :S bi kere bu sıcakta ütüden nefret ediyorum ama söz ütülenecekler boyumu geçsin yapacam! :) yemek yapmayı ise tam olarak bilmiorum yani ne yapacağımı bilemiorum.... :S amaaaa evdeki makineleri çalıştırmak konusunda üstüme tanımam! o nedenle bulaşık ve çamaşır daima yıkanıyo :D

güzel ve süpper eğlenceli bi düğün geçirdik..gelin coştu arkadaşlar resmen :) sanırım insanlık tarihinde bu kadar oynayan bi gelin görülmemiştir :) hani hiç oturmadım derler yaa aynen öle hiiiiç oturmadım! höplettiğim bi kaç kadeh rakı bile göbek atarkendi! :)

ayy daldan dala atlıyo gibiyim..kocca dondurma istedi şimdi koydum geldim ve onu hüpletiyorum şu an :) yarın sabah 08.30'da havaalanında eğitimde olmam lazım ama bu saat oldu hala yatamadık..sanırım yarın yine bedenen eğitimde ruhen yatakta olacam....pıfffss :S

bu arada evlilik güzel şeymiş..yani sevgilinin kocca versiyonuna geçmesi vesilesiyle 7/24 beraber olabilmek güzelmiş :) ancaaak şu temizlik ve yemek ve ütü ve bilumum diğer ev işleri, en amerikan değimiyle, sucks!

eveeet sorumuz neydi? evlilik nası gidio? alıştın mı bakimm?

yuvarlana yuvarlana gidiyo.....alışmaya çalışıyoz işte........ :)

ve son olarak herkesin sevgilisi koccaaaa olsun! :D

pelin
fena halde domestik! :)

4 yorum:

S♥A dedi ki...

Herkesin sevgilisi koca olsun ,) Negüzel bir lafmış öyle ;) olsunn

mugwort dedi ki...

:) inanmıorum blogumu okuyan biri varmış :)) hoşgeldiniz :) olsun tabii yaa koccaa candır! :))

S♥A dedi ki...

Var tabii olmaz mı :) hoşbuldum,çok sık post yapmadığın ve insanlara yorum yapadığın için izleyicin az sanırım.ama ben zevkle okuyorum seni ve daha sık postlarını bekliyorum :)

mugwort dedi ki...

bakalım aklıma yazacak bişiler gelirse yazıorum :) diğer bloglara da yorum yapmak o kadar istiorum ki ama sadece okumaya fırsatım oluo :(