Sayfalar

29 Nisan 2011 Cuma

royal wedding nası görkemli bişisin sen yahu! :)


insanın düğününe hemen hemen 1.5 ay kalmışken kraliyet düğünü izlemesi travmatik durumlara yol açabiliyor gerçekten de :) mesela daha düne kadar nişoma "nollluuuur athena'nın arıza gönül şarkısıyla arz-ı endam edelimmmm aşşşkııııımmm" die tuttururken bugün ben de kate ve william gibi daaat daraaadaaat daaradatdatdaaat şeklindeki klasik düğün marşıyla çıkmak istiorum milletin içine! sonraa elin prensesi gitti sade gelinlik giydi tasarım harikası oldu ben sade gelinlik istiorum dediğimde kıyametler kopmuştu gelin dediğin gösterişli olur die! hatta gelinliğimi straplez ve dümdüz sadece kumaşı ışıltılı die anlattığımda "nası yaa bi yerinde bi toplanma ne bilim incik boncuk yok mu??" die burun kıvıranlar kate'in gelinliğine tapar vaziyetteler!!!! saçım makyajım sade olsun abartılı taç toka istemem dedim "sen de yani sanki 40. evliliğin" dediler oysa ki bakın 21. yy prensesine küçücük bi taç takmış makyaj da sade! vallahi prenses olacak kızım da çevrem beni anlamıo :)) ama ben de atlılar istiom kırmızı halılar istiom garip şapkalar takan konuklar istiom! banane yaaa!!!! :))

Hiç yorum yok: