Sayfalar

17 Temmuz 2017 Pazartesi

zorlama yaz─▒ ­čĺĘ

epey ara vermi┼čim yazmaya..son zamanlarda neler yapt─▒k?


tatile gittik geldik. arin ile tatil ├žok keyifli ve ├žok rahat oluyor, valla ciddiyim. nazar de─čdirenlerin berbat ge├žecek tatili dahi olmas─▒n! ­čśł


bu sefer arkada┼člar─▒m─▒zla gittik. iki adet 3,5 ya┼č o─član ├žocukuyla. valla iyiydi ya, ├žabuk bitti. ├žocuklar ne yolda ne tatilde sorun ├ž─▒kard─▒, keyifliydi :)


valla bilogcan fark─▒nda m─▒s─▒n bilmem ama resmen zorluyorum kendimi tatili yazmakta. yani ne olmu┼č olabilir ki? yedik i├žtik kayd─▒raktan kayd─▒k havuza girdik yatt─▒k uyuduk uyand─▒k ayn─▒ d├Âng├╝ x7 g├╝n i┼čte..├žocu─čum da b├╝y├╝d├╝, ├Âyle tavsiye falan da veremicem. ayr─▒ca on numara be┼č y─▒ld─▒z bir o─člum oldu─čundan yolda ├žocuk oyalama taktikleri falan da veremicem. uzun yolda dinleniyorum ben, o kadar s├Âyleyeyim. (k─▒├ž─▒n─▒z─▒ falan ka┼č─▒y─▒n da nazar de─čmesin!)


geri kalan her ┼čey rutin. biz i┼če arin okula...


a bu arada, arin y├╝zme i┼čini iyice k─▒v─▒rd─▒ asl─▒nda. hatta kendini kolluksuz havuza att─▒. ├ž─▒─čl─▒k k─▒yamet ko┼čtum havuza, aa bi bakt─▒m suyun y├╝z├╝nde k├Âpeklemeye ba─člam─▒┼č. kenardan kollar─▒m─▒ uzatt─▒m tut elimi dedim, y├╝zd├╝. ama kolluklar─▒ kendi iradesiyle ├ž─▒karmay─▒ istemiyor hala :)


ya bi de babas─▒yla bir oldular bana koca kafal─▒ diyorlar. bana bana biricik pelinlerine! hay─▒r kafam kocaman de─čil, arin'e komik geliyor bana ├Âyle demek! e┼č┼ček kafal─▒ nolcak?!


├Âpt├╝m!

2 yorum:

Ogrenen Anne dedi ki...

Guzel gunler degil mi yahu, 3 yasi bir atlatsin biseycigi kalmayacak diyenler hakliymis di mi yahu :) bu arada ne yapiyorsun arabada yani kendi uyuyor mu oynuyor mu ne yapiyor da dinleniyorsun cok merak ettim :) son olarak da yasasin tatil!

pelin arin dedi ki...

ya ceren inanmayacaks─▒n ama arkada koltu─čunda kendi kendine oturuyor. ┼čark─▒ s├Âyl├╝yor, istek yap─▒yor :) yolu izliyor ve ┼č├╝k├╝rler olsun ki bana ├žekmi┼č, arabaya binince uykusu geliyor :))) bildi─čin uzun yola ├ž─▒kmak i├žin sab─▒rs─▒zlan─▒yorum ben ya..