Sayfalar

10 Ağustos 2015 Pazartesi

çocukla tatil..çocuksuz tatil..

Allah'ım hepi topu 10 gün tatile gittim ve hem çocuklu hem çocuksuz hem de ebeveynli tatili tecrübe ettim..dar alanda paslaşan özel sektör çalışanı dramıdır bu!

tatilde bodrum'a annemle babamın yanına gittik..klasik ev tatiliydi..ya ben hep çocuklu ailelerden ev tatilinin ennnnn güzeli olduğunu duyardım, nasıl yalanmış be! bari tatildeyken ne yicek diye düşünmesem dedim mesela, gözümün önünden açık büfeler geçti.. ondan sonra sabahın 7sinde kalkan oğlumu denize götürebilmek için araba süren birisinin uyanmasını, ayılmasını ve kahvaltısını beklemeyeyim istedim, ah havuz olaydı dedim.. ne bileyim ya akşam yorgunluktan mayışıp evde takılacağımıza restorana inme bahanesiyle süslenip püsleneyim istedim..seneye herşey dahil bir otele gircem ve bir hafta önce de kimse beni çıkaramaz! o_O

çocuklu tatil nasıldı peki? yeaanii.....ege denizi önünde uzanmışken, masada patates kızartması ve muhtelif içecekler dururken, gölgede hafif bir meltem eserken sen 40 derece güneş altında, her bir yerinden ter atarak, toz toprak içinde otoparkta arabaları incelemek isteyen çocuğunun peşinde koşmak istersen çok güzel..ya da tekneden kendini çivileme atlamak suretiyle buz gibi turkuaz ege sularına atmışken çocuğunun "annem yok" ağlaması nedeniyle aynı hızla sudan çıkmak istersen tadından yenmez..ya da denizden dönüşte mayışmış oturmak isterken çocuğunla birlikte bahçe kapısını açıp kapatmak istersen, verandanın merdivenlerinden in çık yapmak istersen enfes.. :)

daha birçok örneğimiz var böyle..merhaba terrıbıl tu! :) arin denize girmek istemedi çünkü deniz gerçekten soğuktu..bir tek son gün girdi ve çıkmamacasına girdi! eşşek kafalı oğlum benim :)

çok şikayet eder gibi oldu bu yazı ama çook da güzeldi be bilogcan..bi kere özgürdü..kocaman bir bahçe içinde annemlerin evi..dilediği gibi dolandı orada..bir iki peşinden koşmayı sorun etmeyeyim artık ben de :) yeme içme konularında hiç sorun çıkarmadı..bizi tek zorlayan (ya da beni) arin'in araba merakı oldu..sürekli gittiğimiz yerlerde otoparka kaçtı..arabaları incelemek istedi.."şumayer" olmasını bekliyoruz ailecek ne diyeyim! ^.^

peki ya çocuksuz tatil? arin'i iki gece anane dedeye emanet edip koccayla muğla dalyan'a kaçtık..cennete..bir de kendimizi göcek sularına attık..denize girdiğim her koyda arin de burada yüzseydi dedim, umarım onunla da gideriz..pek çocuksuz değildik aslında, dilimizde hep arin vardı..zaten ikinci günün sabahı kahvaltıdan hemen sonra ayaklarımız mabadımıza vura vura bastık bodrum'a geri..nasıl özlemişiiiiiz.....

anlatacak romantik hikaylerim falan yok valla..koccayla başbaşa kalmayı çok özlemişim..ama aynı zamanda uyku ve televizyonu da özlemişiz! evet amaçsızca tv izledik! ve uyuduk!

ay bi de çılgın bodrum biiiiçlerinde elinde kova kürek yanında çocuk olmadan kumdan kale yapmaya çalışan dana kadar kadın bendim!


5 yorum:

Gülşah önen dedi ki...

yaa bu annelerin çocuksuz tatili becerememeleri nasıl bişeydir ya :) bizdede aynı 2 gece ayrı kalalım hep dilimizde çocuklar ee bize artık rahat batıyor acıklaması bu :)))

CEREN dedi ki...

En azından tatil yapabilmişsiniz ne güzel,benim koca yaz boyunca hepi topu 1 hafta tatil hakkım vardı,onda da ev taşıdım.. Bu arada son cümlenize bayıldım,Arin'e özleminizi gidermişsiniz bence kova-kürekle :)

nugili hayat dedi ki...

Ay çok tatlı ya. Gerçekten çok zor ben iki aylık bebekle gittim aman tanrım sadece iki kez denize girdim ve hemen çıktım. Zaten deniz soğuktu ben usuttum ve bebekte gaz oldu. :)

nugili hayat dedi ki...

Ay çok tatlı ya. Gerçekten çok zor ben iki aylık bebekle gittim aman tanrım sadece iki kez denize girdim ve hemen çıktım. Zaten deniz soğuktu ben usuttum ve bebekte gaz oldu. :)

pelin dedi ki...

gülşah yaa napalım artık kabullencez herhalde.. :) kafa heeep onlarda! :)

merhaba ceren..ben de geçen yaz aynı şeyi tecrübe ettim valla ne diyeyim kolay gelsin..seneye istediğiniz gibi hatta istediğinizden de güzel bir tatil yaparsınız inşallah! :)

nugiiiiii ay doğdu da tatillere bile gitti sıpa yaa!!! :) kızııım hiç sızlanma iki aylık hali en kolay hali tatil için koy pusetine emanet birine gir denize! sen bi de yürümeye başlayınca gör der susarım :) bu arada ben çorap giymiyorum diye herkes ayaklarını üşütcen gaz olcak bebede demişti ama dr alakası yok dedi :) bunların gazı oluyosa oluyo naparsan yap şekerim :)